Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مریم جویدراوی دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه با اشاره به معرفی برگزیدگان پنجمین دوره این مسابقه گفت: هیات داوران این دوره را آرش خاموشی، سعید فرجی و روح‌الله وحدتی بر عهده داشتند و با بررسی آثار وارده به دبیرخانه در نهایت ۳۵ اثر را شایسته حضور در نمایشگاه و کتاب مسابقه دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با همکاری اتاق بازرگانی اهواز برای پنجمین سال متوالی این مسابقه را برگزار کرده است و آیین پایانی و اهدای جوایز برگزیدگان (به صورت مجازی) ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در اهواز برگزار خواهد شد.

جویدراوی اسامی راه‌یافتگان نمایشگاه در بخش تک‌عکس را امیرحسین نظری، آرزو صادقی نجف‌آبادی (۲ اثر)، پویا بیات (۲ اثر)، تهمینه رحمانی (سه اثر)، جاوید خدمتی (۲ اثر)، حسین ساکی، داود ایزدپناه، روح‌الله جوانی، سامان خدایاری، سید عابد میرمعصومی، علی ابک، علی معرف (۲ اثر)، علی نجات‌بخش (۲ اثر) علی‌رضا معصومی (۲ اثر)، مجید خالقی‌مقدم، مجید دهقانی‌زاده، مرتضی زنگنه (۲ اثر)، مهدی جعفری، زینب کریمی (۲ اثر)، مینا نوعی (سه اثر)، یاسر محمدخانی، محمد آهنگر و جمال مرتضوی عنوان کرد.

به گفته دبیر مسابقه ملی عکس آن سوی واقعه هیات داوران در بخش‌های مجموعه عکس و بخش موبایلی مجموعه‌ای را شایسته تقدیر ندانستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه عکس معرفی برگزیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد

مسابقات جام تختی اهواز برگزار شد.

طرفداری | دیدار های فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی ۲ _ محمد حسیوند پناهی ۶

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان ۴ _محمد مهدی کشتکار ۶

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی ۵ _علی دارابی کورای ۱

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد ۱ _ اشکان سعادتی فر ۱۲

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع ۴ _ هایک خلویان(ارمنستان) ۱

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس