Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:46:24 GMT

ساعی: قصد نداریم کسی را تخریب کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۶۶۶۳

ساعی: قصد نداریم کسی را تخریب کنیم

عضو کمیسیون ورزشکاران گفت: ما نماینده کل ورزشکاران هستیم و قصد نداریم کسی را تخریب کنیم.

به گزارش برنا، هادی ساعی، پرافتخارترین المپین تاریخ ورزش ایران در نشست خبری امروز درباره حواشی اخیر کمیسیون ورزشکاران اظهار کرد:  امیدوارم اطلاع رسانی‌ها باعث شود موضوعات حل شود. ما نماینده کل ورزشکاران هستیم. قصد نداریم کسی را تخریب کنیم و حرف غیر کارشناسی بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چون عضو کمیسیون ورزشکاران OCA بودم در کمیسیون ایران حضور دارم و برای هیچ پستی کاندید نشدم چون اطلاعات بیشتری دارم و رئیس کمیسیون بودم.  اساسنامه‌ها را به خوبی می‌دانم پس برای همین اینجا هستم. 

وی افزود: برخی از اتفاقات اخیر خارج از اساسنامه و آیین نامه بود. آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران می‌گوید چهار نفری که رئیس کمیته می‌تواند به کمیسیون معرفی کند باید با مشورت رئیس کمیسیون باشد. مشکل این است که چهار نفر نباید قبل از انتخاب رئیس معرفی می‌شدند. رئیس و نایب رئیس و نماینده هیئت اجرایی باید از بین 15 نفر منتخب معرفی می‌شدند. صالحی‌امیری باید صبر می‌کرد تا رئیس کمیسیون انتخاب شود و بعد از مشورت با او نفرات جدید را معرفی می‌شدند. جالب است چهار نفر قبل از انتخاب رئیس انتخاب شدند و حتی به رئیس رای دادند.  این چهار نفر در کمیسیون رای دارند ولی چون منتصب هستند و منتخب نیستند نمی‌توانند جزو افراد منتخب برای رای دادن در انتخابات کمیته باشند.

ادامه دارد...

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارشناسی ایران آیین نامه انتخابات هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران چهار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم