Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:50:09 GMT

شرکت ایران در ۸ رشته ورزشی المپیک ناشنوایان

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۶۷۳۸

در جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن‌های ورزشی ناشنوایان رشته‌های حاضر در المپیک ناشنوایان در برزیل مشخص شد

در جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن‌های ورزشی ناشنوایان رشته‌های حاضر در المپیک ناشنوایان در برزیل مشخص شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی ورزش‌های ناشنوایان، جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن‌های ورزشی ناشنوایان با حضور ریاست فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور نهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون، مهدی نصیبی، دبیر فدراسیون، زهرا داودی، نایب رئیس بانوان، مسئولان انجمن‌های فوتبال، کاراته، جودو، تکواندو، تیراندازی، دوومیدانی، کشتی و والیبال ساحلی در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه، درباره حضور کیفی ورزشکاران رشته‌های فوق در مسابقات المپیک 2021 برزیل بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای جلسه، تیشه‌گران ضمن تشکر از مسئولان انجمن‌ها و برگزاری باشکوه مسابقات قهرمانی جهان کاراته و تکواندو 2021 ناشنوایان در تهران اظهار داشت: در بیست‌و‌چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان با کاروانی کیفی و رشته‌هایی که کسب مدال در آنها بیشتر است به مسابقات اعزام خواهیم کرد و امیدواریم مقام هفتم المپیک سامسون ترکیه در این دوره ارتقا داشته باشد و پرچم مقدس کشورعزیزمان بارها در این مسابقات افراشته شود.

مسئولین انجمن‌ها نیز با بیان برنامه‌های خود، بر حمایت همه جانبه فدراسیون از رشته‌های اعزامی و لزوم حامیان مالی تأکید کردند. عبدالحمید حسین‌پور (مشاور فدراسیون)، محمدعلی محمدی (مسئول حراست فدراسیون)، علیرضا بسیح (مسئول کمیته فنی و مسابقات) و ابراهیمی (مسئول روابط عمومی فدراسیون) نیز در این جلسه حضور داشتند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی

به گزارش ورزش سه، کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در دومین جلسه خود که با حضور میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران، در دوحه برگزار شد، تصمیمات جدیدی را تصویب کرد.

در ابتدای این جلسه، اعضای کمیته از توانمندی‌ بالای فدراسیون قطر برای برگزاری جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا تقدیر کردند.

همچنین در ادامه تصویب شد که از فصل آینده جوایز انفرادی جدیدی از جمله جایزه بهترین بازیکن زن لژیونر خارج از قاره و بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا به جوایز بهترین بهترین‌های آسیا اضافه شود.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد