Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ا‌ستان‌ها- شهردار یزد در اقدامی قابل توجه از نیروهای شهرداری خواسته که برگ‌های پاییزی را در بوستان‌های مشخص شده جمع‌آوری نکنند تا مردم بتوانند عکس‌های یادگاری بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، همه ساله بسیاری از افرادی که علاقه به گرفتن عکس‌های یادگاری دارند به انتظار پاییز می‌نشینند تا بتوانند تصاویری با تم‌های پاییزی از خود ثبت کنند و در آلبوم خاطرات خود نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجودی که این روزها تصاویر موبایلی جایگزین عکس‌های چاپی را گرفته اما عکس‌های پاییزی همچنان از جمله تصاویری است که بسیاری از افراد اقدام به چاپ و نگهداری آن در آلبوم می‌کنند.

میزان علاقه به عکس‌های پاییزی به حدی رسیده که امروزه یکی از تم‌های اصلی آتلیه‌ها در نقاط مختلف کشور عکس‌های پاییزی شده و برخی تصاویر طبیعی و برخی دیگر از قالب‌های آماده برای این منظور استفاده می‌کنند.

با این وجود اما مشکلی که هر ساله موجب ناراحتی و آزردگی خاطر شهروندان در این زمینه می‌شد، جارو کردن برگ‌های پاییزی به صورت روزانه بود، موضوعی که سبب می‌شد امکان ثبت تصاویر پاییزی با پس‌زمینه برگ‌های زرد ریخته شده بر روی زمین برای مردم به وجود نیاید.

تبعات برگزاری جشنواره پرحاشیه " پاییز هزار رنگ"/ شهردار و قائم مقام شهرداری گرگان به دادستانی احضار شدندآلبوم "عاشقانه صبح پاییزی" منتشر شدنقش رنگارنگ پاییز در ماسوله استان فارس به‌روایت تصاویر

این موضوع با وجودی که چندان مهم به نظر نمی‌رسید اما تقریبا به موضوعی غیرقابل حل برای بسیاری از شهروندان تبدیل شده بود و کم کم همه به آن عادت کرده بودند ولی صدور دستوری از سوی شهردار جوان یزد همه را در این زمینه متعجب کرد.

"برگ‌های پاییزی را جارو نکنید" این دستوری است که شهردار یزد صادر کرده و از نیروهای شهرداری خواسته برگ‌های پاییزی را در بوستان‌ها جارو نکنند تا مردم بتوانند اقدام به ثبت عکس‌های یادگاری خود کنند.

این دستور شهردار یزد علاوه بر اینکه زمینه خوشحالی بسیاری از عکاسان و شهروندان را فراهم کرده، زیبایی بسیار خاصی هم به نقاط اعلام شده بخشیده و تم شهر یزد را کاملا پاییزی کرده است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس برگ های پاییزی عکس های یادگاری شهردار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید

به گزارش پارس نیوز ، روز گذشته (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز نخستین مرحله ثبت‌نام خودروهای وارداتی در سال جدید و البته ا ولین دور از فروش خودروهای برقی از عصر روز یکشنبه خبر داد.  

بر اساس اعلام این مقام مسئول "چهار خودروی وارداتی" که شامل دو خودروی برق، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، از عصر روز یکشنبه تا پایان روز سه‌شنبه و صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی عرضه شده است.  

حال بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در رابطه با این مرحله از عرضه‌ خودروها، یک خودروی برقی دیگر در این مرحله عرضه شده است؛ بدین ترتیب متقاضیان از میان پنج خودروی عرضه شده که سه خودروی هیوندای ENS۱، لونا و  هونگچی EQM۵EV  برقی هستند.

همچنین نیسان سانی (بنزینی) و لاماری‌ایما هیبریدی در این دور از فروش خودروهای وارداتی عرضه شده‌اند.

از این محصولات عرضه شده سه خودروی سانی، لاماری‌ایما و هونگچی دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و دو خودروی هیوندای ENS۱ و لونا دارای قیمت فروش علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

متقاضیانی که در مرحله‌ اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) تا پایان روز  سه‌شنبه (ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه ۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند تا از طریق سامانه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی https://saleauto.ir برای انتخاب یک اولویت از سبد محصولات عرضه شده اقدام کنند.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله صورت نمی‌پذیرد.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه