Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از امروز طرح جریمه خودروهای متوقف شده در پیاده‌روها و مسیر دوچرخه در تمام سطح شهر مشهد اجرا خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی  اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته انضباط ترافیکی مشهد، در روزهای گذشته طرح انضباط ترافیکی در مسیر بلوار امامت تا بلوار معلم در منطقه ۱۱ به صورت آزمایشی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرحله آزمایشی این طرح به پایان رسید و قرار است از امروز ۱۶ آذرماه این طرح در همه نقاط شهر اجرا شود.
وی افزود: از امروز این طرح به مدت یک هفته در تمام مناطق شهری اجرا خواهد شد به گونه‌ای که در مرحله نخست پلیس به خودروهایی که درپیاده‌روها و  مسیردوچرخه پارک کرده‌‍‌اند، تذکر می‌دهد. رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد:  اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در این خصوص از طریق‌ نصب بنر در سطح شهر انجام خواهد شد و پس از آن طبق قانون خودروهای متخلف جریمه خواهند شد.  دهنوی گفت: در این طرح جریمه ۴۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد. این طرح در مرحله آزمایشی بازخورد خوبی داشته است. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور پارک خودرو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!

حالا ژیلا صادقی با انتشار یک استوری جدید از داخل فرودگاه بی‌تفاوتی خود را نسبت به این حواشی نشان داد.

به گزارش اقتصاد۲۴، ژیلا صادقی نیارکی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران زاده شد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی پیش از گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در آزمون تلویزیون قبول شد. اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری خبر در شبکه یک مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را نیز تجربه کرد.

وی از نخستین مجریان زن ایرانی بود که وارد تلویزیون شد. رسانه‌ها بازگشت او را قدمی مثبت در رونق گرفتن دوباره تلویزیون توصیف کردند.

او سبک متفاوتی در اجرا دارد و به پوشیدن لباس‌های رنگی و اجرای پرحرارت با حرکت زیاد دستان و راه رفتن در استودیو شناخته می‌شود. ژیلا صادقی در تلویزیون با مانتو و روسری‌های رنگی و در جا‌های لازم با چادر برنامه اجرا می‌کند.

صادقی پس از چهار سال دوری از تلویزیون، ۲۶ دی ۱۴۰۲ به تلویزیون برگشت و به‌خاطر پوششی که به تن داشت و حرف‌های جنجالی‌اش دربارهٔ رضا پهلوی با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو شد.

صادقی از سال ۱۳۹۳ آموزشگاهی برای آموزش فن بیان راه انداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عشق ماشین این آدم ها را «ولت پارک» کرد | لذت چند دقیقه رانندگی پشت فرمان ماشین های لاکچری
  • اعلام امادگی۳ هزار ۵۰۰زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌