Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@06:16:04 GMT

دختر نوجوان بوشهری قربانی کرونا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۷۰۴۹

دختر نوجوان بوشهری قربانی کرونا شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در حالی که از دهم تا چهاردهم آذر موردی از فوتی کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید و دیروز هم یک مورد فوتی گزارش شد، امروز تعداد قربانیان کرونا به ۳ نفر افزایش یافت.

به گفته سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، امروز ۲ مرد ۶۶ و ۵۱ ساله باسابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، تنفسی و فشار خون و دختری ۱۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها را  ۶۸ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴ نفر به کرونا قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، وضعیت ۲ نفرشان را حاد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

یک نفر به جانباختگان کرونا در بوشهر افزوده شد امروز هم فهرست قربانیان کرونا در بوشهر سفید ماند

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

او بیان کرد: تا کنون ۸۹ هزار و ۱۲۸ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند و ۲ هزار و ۳۱ نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم رده سومی دینامو مسکو می‌رود.

محمد قربانی که پس از پیوستن به باشگاه اورنبورگ در نقل و انتقالات زمستانی، در پنج مسابقه از لیگ برتر روسیه حضور تعویضی در بازی‌ها داشته و در ترکیب قرار نگرفته بود، امروز برای نخستین بار در دیدار برابر دینامو مسکو به جمع 11 نفر اصلی رسیده و از ابتدا در زمین دیده می‌شود.

ستاره جوان سابق سپاهان جدا از بازی در لیگ برتر روسیه، در سه مسابقه روسیه کاپ و جام حذفی در ترکیب تیمش قرار گرفته و دو گل به ثمر رسانده بود که امیدوار است با ورود به مهره‌های اصلی در دیدار با دینامو مسکو، در لیگ برتر هم بدرخشد.

هافبک ایرانی اورنبورگ که دو هفته قبل در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه مقابل دینامو مسکو موفق به گلزنی شد، امیدوار است امروز هم این اتفاق را در لیگ تجربه کند.

تیم فوتبال اورنبورگ با 6 پیروزی، 8 مساوی و 10 شکست در این فصل 26 امتیازی و تیم دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه است.

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!