Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۹۶ مورد است، گفت: از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۱۹ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲۰ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۸ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۷ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۴۲ نفر تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبتی افزود: تعداد کل موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۴۳هزار و ۶۰۶ مورد بوده اند.

او با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان ۲۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، افزود: از این تعداد، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۳ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۵ مورد، حوزه دانشکده علوم پزشکی بم  ۱ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۷ مورد شناسایی شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این که طی۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر بر اثر کرونا در استان فوت کرده اند، گفت:از این تعداد ۱ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ نفر حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  فوت کرده اند.

او افزود: مجموع جان باختگان قطعی کووید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به ۵ هزار و ۹۰ نفر رسیده اند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمان حوزه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم