Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@00:15:38 GMT

موافقت با خروج موقت نساجی از مازندران/ نامه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۷۴۰۵

موافقت با خروج موقت نساجی از مازندران/ نامه

نساجی مازندران در مشهد از حریفانش پذیرایی می کند...

هیات فوتبال استان مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ موافقت خود را با برگزاری بازی‌های نساجی در مشهد اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، پس از برگزاری دیدار نساجی - پیکان در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهدای ساری، ساکت الهامی به مدیران باشگاه نساجی اعلام کرد که تا آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی به فکر تأمین زمین دیگری برای برگزاری مسابقات تیمش باشند، چون زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد که پس از آن مسئولان باشگاه نساجی در پی فراهم کردن خواسته سرمربی تیم‌شان برآمدند و طی نامه‌نگاری با هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و توافق با آنها خبر از برگزاری بازی‌های خانگی سرخپوشان در ورزشگاه امام رضا (ع) دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه باشگاه نساجی اعلام کرد از این به بعد تیم فوتبال این باشگاه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان خواهد رفت، مسئولان ورزش استان مازندران مخالفت خود را با این موضوع اعلام و شاگردان الهامی بازی بعدی خانگی‌شان مقابل پدیده را هم در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کردند. پس از این مسابقه اما ایزد سیف‌الله‌پور اعلام کرد که تا زمانی که چمن ورزشگاه شهدای ساری ترمیم نشود، نساجی در این ورزشگاه بازی نخواهد کرد.

برهمین اساس، اداره کل ورزش و و جوانان و همچنین هیئت فوتبال استان مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از موافقت‌شان مبنی بر خروج موقت نساجی از مازندران و برگزاری بازی‌های شاگردان الهامی در ورزشگاه امام رضا (ع) خبر دادند. بدیهی است که هر زمانی که چمن ورزشگاه شهدای ساری مرمت شد، نساجی بازی‌های خانگی‌اش را در ساری برگزار خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه شهدای ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رهایی، سرپرست دانشگاه امیرکبیر در مراسم بزرگداشت روز استاد این دانشگاه با تبریک این روز خاطرنشان کرد: طی ۷۰ سال گذشته یعنی از زمان تاسیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با موفقیت‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه‌های بزرگ صنعتی، ارتباط با صنعت و تربیت دانش آموختگانی که هر کدام در اقصی نقاط کشور نقش آفرین بودند و توانستند مدیریت‌های بزرگی را شکل بدهند و موفقیت‌هایی را برای بخش‌های مختلف صنعت ایجاد کنند، مواجه بودیم که همه این موفقیت‌ها مرهون زحمات اساتید است.

وی تصریح کرد: تلاش اساتید در تربیت دانشجویان و سایر موارد بسیار باارزش است همچنان که  در بیان بسیاری از بزرگان و رهبرانمان در این زمینه نکات دقیقی گفته شده است. در این رابطه مقام معظم رهبری  فرمودند: تشکیل هویت نسل جدید به دست معلم است و نقشی پر رنگ‌تر از نقش خانواده و پدر و مادر. یا در بیانی دیگر می‌فرمایند؛ اگر همه آفرینش برای معلم درود می‌فرستد برای این است که معلم علم را در اختیار متعلم قرار می‌دهد.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآور شد: در شرایط کنونی این دانشگاه به همت اساتید منشا کار‌های بزرگی در کشور است به طوریکه در هفته جاری میزبان معاونت علمی بودیم موافقت نامه تحقیقاتی بزرگی امضا شد که امیدواریم برای دانشگاه منشا اثر باشد.

رهایی تاکید کرد: همچنین در هفته اخیر  موافقت نامه دیگری قطعی شد تا در حوزه دریا و مهندسی دریا پروژه‌هایی را به دست بگیریم. تقریبا ما هر هفته درگیر چنین برنامه‌هایی هستیم که پیشرفت این برنامه‌ها نیازمند همکاری و تلاش اساتید هستند تا در کنار کارکنان و اساتید بتوانند این طرح‌ها را به نتیجه برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ببینید | خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - نساجی مازندران ۲
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد