Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: توسعه شهر باید با پیوست و مطالعه صورت گیرد زیرا در حال حاضر در کهریزک با مشکل تأمین آب از نظر فشار و کیفیت روبه‌رو هستیم لذا باید برای ساخت و سازها و تعداد طبقات به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد. - اخبار استانها -

حسین توکلی کجانی در آیین معارفه شهردار کهریزک با اشاره به کمبودها و ظرفیت‌های بخش کهریزک اظهار داشت: شهر کهریزک چالش‌هایی را سپری کرده و یکی از شهرهای مهم ری محسوب می‌شود لذا باید به سمتی پیش رویم که مسائل و مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدیریت شهری در کشور ما بیش از یک قرن است که آغاز شده و با چالش‌ها و نظریات مختلفی همراه بوده است و در بخش مدیریت شهری باید بتوانیم با نگاه و قوانین علمی با چالش‌های اجتماعی مبارزه کنیم و مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: شهر موجودی زنده است و باید بستری ایجاد شود که مردم با آرامش زندگی کنند و نخستین و مهم‌ترین مؤلفه در شهرنشینی احساس آرامش و امنیت و زندگی در رفاه است.

توکلی تصریح کرد: گاهی اعتبار و بودجه در فضای امروز اقتصادی کشور به دلیل نبود مدیریت یکپارچه معطل می‌ماند و امکان توسعه را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

وی ادامه داد: توسعه شهر باید با پیوست و مطالعه صورت گیرد زیرا در حال حاضر در کهریزک با مشکل تأمین آب از نظر فشار و کیفیت روبه‌رو هستیم لذا باید برای ساخت و سازها و تعداد طبقات به این موضوع توجه ویژه صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: اگر دستگاه قضایی به کمک مجموعه نظارتی شهرستان نیاید در پیشگیری از برخی معضلات با مشکل مواجه می‌شویم زیرا که در شهرستان ری و پیرامون تهران به دلیل وجود بورس زمین و دلال بازی اقدام به تغییر کاربری وجود دارد که برای مقابله با آن اقداماتی در راستای مدیریت شهری به صورت نرفته که موجب رضایتمندی مردم شده است.

نماینده مردم چابهار در مجلس: جبران ضعف جدی زیرساخت‌های درمانی بلوچستان نیازمند نگاه ویژه وزارت بهداشت استافتخارآفرینی ورزشکاران گلستانی در مسابقات پاراآسیایی بحرین/ زیرساخت‌های ورزش جانبازان و معلولان ضعیف استدولت‌های قبل توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل آذربایجان‌غربی را جدی نگرفتهتوکلی با تأکید بر اینکه اجازه ساخت و ساز در منطقه مجیدآباد کهریزک اشتباه بوده است گفت: ساخت و ساز مجید آباد باید بررسی شود و نیز باید به پیرامون شهر توجه جدی شود زیرا که درهال ناصر مردم از بوی ضایعات در عذاب هستند.

وی تصریح کرد: دست چند نفر که باعث آبروریزی این شهر شدند را باید کوتاه کرد و خودشان باید شهر را رها کنند و بروند. در راه خدمتگزاری به مردم هر کس نفاق داشته باشد، بالاخره دستش برای مردم رو می‌شود لذا باید صادقانه برای مردم کار کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری زیرساخت ها صورت گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • دولت سیزدهم به تولید توجه ویژه کرده است
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی