Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، درام «فابلمن‌ها» (The Fablemans) ساخته استیون اسپیلبرگ که کاملاً برگرفته از دوران کودکی این فیلمساز است، در روز شکرگزاری سال آینده در سینما‌ها اکران خواهد شد.

این فیلم از یونیورسال پیکچرز و آمبلین قرار است در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

اگرچه تقویم اکران ممکن است قبل از آن زمان تغییر کند، اما در حال حاضر قرار است «فابلمن‌ها» در همان روز با یک پروژه انیمیشن که هنوز نام آن انتخاب نشده از دیزنی و دو هفته پس از «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» (Black Panther: Wakanda Forever) (۱۱ نوامبر) مارول به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم نیمه اتوبیوگرافی «فابلمن‌ها» در آریزونا، جایی که اسپیلبرگ سال‌های کودکی خود را سپری کرد، می‌گذرد و میشل ویلیامز، ست روگن، پل دانو و گابریل لابل در آن بازی می‌کنند. جزئیات داستان مخفی نگه داشته شده است، اما گفته می‌شود که «فابلمن‌ها» تجربه‌های رشد یک کودک عاشق سینما را به نمایش می‌گذارد که در نهایت موفق‌ترین کارگردان در دوران مدرن شد.

انتظار می‌رود ویلیامز و دانو نقش‌هایی را با الهام از مادر و پدر اسپیلبرگ ایفا کنند، در حالی که نقش روگن تحت تأثیر عموی مورد علاقه کارگردان است.

اسپیلبرگ به همراه تونی کوشنر، نمایشنامه‌نویس «فرشته‌ها در آمریکا» (Angels in America)، فیلمنامه این فیلم را نوشته است. این زوج اخیراً در «داستان وست ساید» (West Side Story) که اقتباسی از موزیکال کلاسیک روی صفحه نمایش بزرگ است، با هم همکاری کردند و نقد‌های مثبتی دریافت کردند. اسپیلبرگ و کوشنر قبلاً در سال ۲۰۰۵ در درام اکشن تاریخی «مونیخ» (Munich) و قطعه دوره‌ای «لینکلن» (Lincoln) در سال ۲۰۱۲ با بازی دانیل دی لوئیس در نقش شانزدهمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا همکاری کردند.

اسپیلبرگ علاوه بر کارگردانی و نویسندگی، تهیه‌کنندگی «فابلمن‌ها» را با کوشنر و کریستی ماکوسکو کریگر برعهده دارد. تولید این فیلم در ماه جولای آغاز شد.

بیشتر بخوانید

تام هالند نقش بازیگر هالیوود را بازی می‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان سینمای هالیوود استیون اسپیلبرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان