Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:30:54 GMT

منصوریان، کاظمی و سراج؛ لایی کشیدن در آبادان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۷۷۸۶

ستاره‌های اسبق استقلال و پرسپولیس در دیداری نمادین در قالب دو تیم فوتسال نفت آبادان و تیم رسانه آبادان برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم کادرفنی صنعت نفت با همراهی برخی پیشکسوتان این باشگاه در دیداری نمادین مقابل تیم رسانه قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه هشت بر چهار به سود طلایی‌پوشان پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا منصوریان که در دوران بازی‌اش از قدرت تکنیکی خوبی برخوردار بود، در این بازی نمادین بار دیگر کیفیت فنی بالای خود را به رخ کشید و این در حالی بود که در ترکیب تیمش حسین کاظمی، هافبک اسبق استقلال و همچنین مجاهد خضیراوی و بهنام سراج نیز حضور داشتند تا جلوه ویژه‌ای به این بازی ببخشند.


در ترکیب تیم صنعت نفت که شامل کادرفنی و پیشکسوتان این باشگاه بود این نفرات حضور داشتند: علیرضا منصوریان، حسین کاظمی، مجاهد خضیراوی، کاظم فرحانی، مهدی کیانی، لطیف جنامی، بهنام سراج و...

 

مجاهد خضیرای که روزگاری در نفت چهره شده بود و بعد با حضور در استقلال به یکی از ستاره‌های این تیم تبدیل شده بود، خیلی زود از دنیای فوتبال کنار رفت اما اکنون بازگشتی دوباره به فوتبال داشته و باید دید در عرصه مربیگری در کادر نفت آبادان چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

 

حسین کاظمی هافبک اسبق استقلال نیز اکنون در تجربه دوباره مربیگری خود بعد از تجربه نیمکت هوادار و همراهی رضا عنایتی، اکنون در کنار منصوریان حاضر شده است. او نیز در بازی نمادین این تیم به یاد روزهای جوانی تبحر خود را به رخ کشید.

 

 

علیرضا منصوریان (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل

برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • فهرست نامزدهای اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • برنامه ۵ بازی استقلال و پرسپولیس تا آخر فصل
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال