Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در همدان برابر میزبانش پاس به یک برد شیرین دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه حاجی‌بابایی همدان تیم ۹۰ ارومیه برابر پاس همدان به برتری دست یافت.

در این بازی که قضاوت آن را حسین گنج خانی برعهده داشت و با ۱۲ دقیقه تاخیر بدلیل نبود توپ استاندارد آغاز شد اشکان احمدی و آرمین مصطفوی برای ۹۰ و عادل سرشار برای پاس همدان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی سجاد طجرلو از ۹۰ در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

ترکیب ۹۰ ارومیه: رضا منصوری، محسن سلیمانی، وحید سبزی، علی دیداری، رضا احمدی، آرمان سوداگر، عماد علیپور، اشکان احمدی (محمد بهلول) ، اکبر صفرزاده (قادر رشیدی)، سجاد طجرلو، آرمین مصطفوی (هادی آقازاده)

۹۰با این برد با دو برد و یک شکست و یک بازی منتظر رای کمیته انضباطی مدعی شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته دوم لیگ دسته 2 لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فوتبال پاس همدان لیگ دسته دوم باشگاه های کشور تیم فوتبال 90 ارومیه لیگ دسته دو فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال آذربایجان غربی لیگ دسته دوم فوتبال ایران لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۹۰ ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند