Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم ایراندوست درباره شرایط تیم ملی بانوان توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری، مریم ایراندوست درخصوص شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات جام‌ ملت‌های آسیا، گفت: آسیب‌دیده‌های لیگ را داشتیم و متأسفانه نتوانستیم مسائل تاکتیکی و فنی را پیاده کنیم. گلنوش خسروی امروز زانوی پایش را جراحی کرد. هنوز نمی‌دانیم سه نفر دیگر از بازیکنانمان می‌توانند در اردوی آینده کار کنند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان به بازیکنان آسیب‌دیده اشاره کرد و ادامه داد:

زهرا سربالی، غزاله بنی‌طالبی و هاجر دباغی در بازی هفته گذشته لیگ آسیب دیدند.

ایراندوست درباره نیامدن چترنور به اردوی تیم ملی گفت:

افسانه چترنور شرایط و دغدغه‌های خودش را دارد. او را دوست داریم اما او دوست دارد با تیم باشگاهی خودش کار کند. او بازیکن خوبی است اما در مرحله اول مسابقات جام ملت‌های آسیا هم حضور نداشت و تیم عملکرد خوبی را داشت. جایگزین چترنور را داریم‌.

ایراندوست درخصوص دعوت از سارا قمی به اردوی تیم ملی، گفت:

در دو سال گذشته بازی خداحافظی در شأن او برگزار نشد. از او دعوت کردیم به این اردو بیاید که هم با تیم هماهنگی پیدا کند و هم فکر می‌کردیم تیم ملی ازبکستان به ایران می‌آید و می‌توانیم بازی خداحافظی با ازبکستان برای کاپیتان تیم ملی بگیریم. وقتی سارا به اردو آمد متوجه شدیم که ازبکستان به ایران نمی‌آید.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ادامه داد:

قمی در این اردو توانایی‌های خودش را نشان داد و فکر می‌کنم در اردوی بعدی هم بیاید، در نهایت ۲۳ بازیکنی که بهترین هستند و می‌توانند هدف ما یعنی صعود از گروه‌مان را عملی کنند به مسابقات اعزام می‌شوند.

ایراندوست با اشاره به پرداخت شدن پاداش صعود تیم ملی از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، افزود:

بلافاصله بعد از بازگشت از مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا پاداش‌هایمان را گرفتیم، مثل پاداش فوتسالی‌ها نشد و همه پاداش‌هایشان را دریافت کردند.

وی یکی از دغدغه‌های تیم ملی را نداشتن بازی تدارکاتی دانست و افزود:

شرایط تیم ملی سخت است. تنها بازی تدارکاتی ما بازی با شارلوا بلژیک بود که خیلی امیدوار بودیم بتوانیم کمپ خوب داشته باشیم و با تیم اروپایی بازی کنیم. متأسفانه این بازی لغو شد چون در رنکینگ شرایط خوبی نداریم خیلی از تیم‌ها دعوت ما را نپذیرفتند. برای اولین بار میان تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنیم و متأسفانه خیلی کم‌تجربه هستیم. برنامه‌ای که من داده بودم هر ماه یک بازی تدارکاتی در نظر گرفته بودیم تا با چهار بازی خوب به این تورنمنت برویم.

ایراندوست اضافه کرد:

متأسفانه این یکی از مشکلات ماست و از سوی دیگر بازیکنان در لیگ بازی می‌کنند آسیب‌دیدگی‌ها و اتفاقاتی که رخ می‌دهد شرایط خوبی نیست. فدراسیون همه شرایط را برای ما فراهم کرد و دلسوزانه و حمایتگر بود اما بعد از صعود اتفاقاتی رخ داد که ما خیلی دغدغه داریم. لغو بازی تدارکاتی مشکل‌ساز است و نتیجه آن را هم در آینده می‌بینیم.

ایراندوست درباره لغو بازی تدارکاتی با بلژیک، گفت:

همه چیز از سمت فدراسیون فوتبال ایران و بلژیک و باشگاه شارلوا مهیا بود که با پرواز چارتر به بلژیک برویم اما از سوی شورای برون‌مرزی مجوز داده نشد و متأسفانه تیم ضرر کرد و این ضربه را خوردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام ملت های آسیا بازی تدارکاتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور