Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع محلی سوری از علمیات هلی برن نظامیان آمریکایی در شرق دیر الزور و ربودن چند غیر نظامی و تخریب منازل مسکونی آن‌ها خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از عملیات هلی بُرن نظامیان آمریکایی در شهرک «الشحیل» در حومه شرقی دیر الزور و ربودن چند غیرنظامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سانا به نقل از منابع محلی با اعلام این خبر افزود: بالگرد‌های آمریکا در چند ساعت گذشته با پشتیبانی شبه نظامیان سوریه دموکراتیک (قَسَد) و انجام عملیات هلی برن بر روی برخی منازل مسکونی در شهرک الشحیل در حومه دیر الزور، چند غیر نظامی را ربودند و آن‌ها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

به گفته این منابع، نظامیان آمریکایی پس از ربودن این غیر نظامیان منازل مسکونی آن‌ها را تخریب کردند.

نظامیان آمریکایی در چند سال گذشته چندین عملیات هوایی مشابه را انجام داده و در نهایت مشخص شده است هدف اصلی این عملیات‌ها، حمایت از عناصر تروریستی داعش در حومه الحسکه و دیرالزور و انتقال آن‌ها به پایگاه‌های خود در سوریه و عراق یا ربودن غیرنظامیان و مجبور کردن آن‌ها به همکاری با نظامیان آمریکایی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ربودن غیرنظامیان دیرالزور عملیات هلی برن نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد پنجشنبه از عملیات موشکی علیه نظامیان و پایگاه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب‌الله در این راستا، تصاویر حمله موشکی به اهداف صهیونیستی در مناطق «رامیم»، «هونین» و «مرغلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به حملات اشغالگران علیه غیرنظامیان لبنانی انجام داده است.

این در حالی است که در بامداد پنجشنبه، مناطق اطراف شهرک‌های «مارون الراس»، «حولا» و «یارون» چندین مرتبه هدف حملات توپخانه‌ها و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز گفته بود که نظامیان صهیونیست در نزدیکی پایگاه «جل العلام» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه