Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از عملیات هلی برن نظامیان آمریکایی در شهرک «الشحیل» در حومه شرقی دیرالزور و ربودن چند غیرنظامی خبر داد.

سانا به نقل از منابع محلی با اعلام این خبر افزود: بالگردهای آمریکا در چند ساعت گذشته با پشتیبانی شبه نظامیان سوریه دموکراتیک (قَسَد) و انجام عملیات هلی برن بر روی برخی منازل مسکونی در شهرک الشحیل در حومه دیر الزور، چند غیر نظامی را ربودند و آنها را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، نظامیان آمریکایی پس از ربودن این غیر نظامیان منازل مسکونی آنها را تخریب کردند.

نظامیان آمریکایی در چند سال گذشته چندین عملیات هوایی مشابه را انجام داده و در نهایت مشخص شده است هدف اصلی این عملیات‌ها، حمایت از عناصر تروریستی داعش در حومه الحسکه و دیرالزور و انتقال آنها به پایگاه‌های خود در سوریه و عراق یا ربودن غیرنظامیان و مجبور کردن آنها به همکاری با نظامیان آمریکایی بوده است.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دیرالزور سوریه الشحیل نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» عصر پنج شنبه ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از همرزمان شهید در شهرک محلاتی تهران برگزار شد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899622

دیگر خبرها

  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه