Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی خارجی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان امیدوار است ملی‌پوشان در رقابت‌های پیش رو به مدال‌های بیشتری دست یابند.

به گزارش طرفداری، پدرو سنا درباره حضور در ایران و هدایت تیم ملی آب‌های آرام کشورمان، عنوان کرد:

خوشحالم که به ایران آمدم و امیدوارم که نتایج خوبی برای ایران کسب کنیم. ۲ روز است که ایران هستم و نتایج بچه‌ها را رصد می‌کنم بعد از آن روی اصلاح تکنیک بچه‌ها کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی برزیلی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان، افزود:

امروز فرصت رفتن به داخل آب و تمرین را داشتیم و در فرصت کوتاهی که داشتم که شرایط را رصد کردم. بچه‌ها راجع به مسائل تکنیکی باهوش هستند و این خیلی مهم است که بچه‌ها سخت کار می‌کنند، باهوش باشند و همه چیز را بگیرند.

پدرو سنا درباره زمان قراردادش برای همکاری با ایران و همین طور کسب مدال، تصریح کرد:

من تا بازی‌های آسیایی قرارداد دارم. چون فرصت کوتاه است و فرصت زیادی نداریم پس باید خیلی سخت کار کنیم. من خیلی وقت‌ها سخت کار کردم و نتیجه هم گرفتم به همین موضوع باور دارم‌. برای ورزشکاران هم اگر سخت کار کنند، کسب نتیجه امکان پذیر است. من به آنها ایمان دارم و برای کسب مدال کار می‌کنم. مهمترین چیز این است ورزشکاران باور کنند می‌توانند مدال بگیرند. اگر ورزشکاران این را در ذهن خود باور کنند و در قلب خود داشته باشند، می‌توانند به این نقطه برسند.

پدرو درباره اینکه آیا برای اردوی برون مرزی شرط گذاشته‌اید، گفت:

رئیس فدراسیون همیشه مرا حمایت کرده و این مهم است بچه‌ها باور کنند می‌توانیم به نتیجه برسیم چون وقت‌مان کم است. وقتی در مسابقات مختلف شرکت کنیم، می‌توانیم به مدال و مسابقات بعدی هم برسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سخت کار بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران