Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید حسن برادری سنجانی، شهید تازه شناسایی شده دانشگاه احراز هویت شده بود، دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در این مراسم خانواده شهید حسن برادری سنجانی با همراهی و مشایعت رئیس دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران بر سر مزار شهید خود حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حجت الاسلام عیسوی  مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران، ضمن عرض خیر مقدم به خانواده شهید برادری سنجانی، به بیان خاطراتی از مراسم تدفین شهیدبرادری به عنوان شهید گمنام در یازده سال پیش در دانشگاه وشهامت شهدای جنگ پرداخت و ضمن تعزیت و تبریک به خانواده شهید، از مقام والای شهیدان و درخواست شفاعت از ایشان سخن گفت.

 

 

حجت الاسلام عیسوی افزود: یکی از نعمت های الهی که به دانشگاه ما عنایت شد، دفن ۲ شهید بود و بر خود می بالیم که هر روزمان را با این شهیدان آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: هر روز از دانشجویان و کارکنان این دانشگاه تا هیات علمی و استادان و حتی مردمی که برای کار مراجعه می کنند، برسر مزار این شهدا حضور می یابند. 

عیسوی تصریح کرد: آرزوی ما این است که خدواند این توفیق را بدهد که با پاک ترین مرگ که همان شهادت است از این دنیا برویم، به عبارتی دعا می کنیم خداوند با بهترین مرگ ما را از دنیا ببرد.

وی با اشاره به اینکه تقریبا ۱۱ سال پیش ۲ شهید گمنام را در این دانشگاه تشییع و تدفین شدند، گفت: در آن زمان احساس دوگانه ای داشتیم از طرفی خوشحال بودیم که دانشگاه ما متبرک به پیکر مطهر ۲ شهید می شود و از طرف دیگر به شدت نگران والدین این شهدا بودیم که نمی دانستند فرزند شهیدشان کجاست.

عیسوی ادامه داد: امروز بعد از ۱۱ سال یکی از شهدای آرمیده در این دانشگاه شناسایی شد و خوشحال هستیم که خانواده او را پیدا کردند. از صمیم دل خوشحال هستم که این خانواده با دیدن مزار شهیدشان شاد می شود.

در ادامه جناب پازوکی، رئیس دانشگاه، سخنانی پیرامون مقام شهید و تکریم خانواده ایشان ایراد کرد.

پایان این مراسم هم به مدیحه سرایی و بیان خاطرات همرزم و برادر شهید حسن برادری اختصاص داشت که به تشریح نحوه شهادت و حضور او در عملیات آخر اختصاص یافت.

در انتهای مراسم با حضور خانواده شهید قبر شهید حسن برادری سنجانی و دیگر شهید گمنام با گلاب و اهدای دسته گل غبار روبی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید دانشگاه شناسایی دانشگاه علوم پزشکی ایران شهید حسن برادری خانواده شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال