Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سیدعلی احمدزاده روز سه شنبه در پی حادثه وقوع سانحه ناگوار و دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت - تهران که موجب درگذشت و مصدوم شدن تعدادی از هم استانی های عزیزمان شده است با اظهار همدردی خواستار پیگیری مشکلات خانواده های جانباختگان و مصدومین این حادثه شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، احمدزاده با تسلیت به خانواده های جانباختگان این حادثه، تاکید کرد: برای کاهش الام خانواده های عزیز و داغدار جانباختگان و مصدومین این حادثه، هرگونه همکاری جهت ارائه خدمات به خانوادهای این عزیزان که هم ‏اکنون لازم است، اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، اولویت اصلی را بر شناسایی و تعیین هویت جانباختگان و کاهش آلام خانواده‏ های این عزیران و همچنین پیگیری درمان مصدومین بیان کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: دستگاه های مرتبط با انجام اقدامات کارشناسی، علت وقوع این سانحه تاسف‏ بار را به دقت بررسی و پیگیری قانونی لازم را برای احقاق حقوق مصدومین و خانواده های داغدار جانباختگان به‏ عمل آورند.

احمدزاده نسبت به انتقال جانباختگان و پیگیری درمان مصدومین این حادثه تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان برای کاهش آلام و دردهای خانواده‌های داغدار اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد امروز(سه شنبه )، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.
ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف رانندگی حادثه رانندگی اتوبوس دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت

آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت ۱۲ شب ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • راه‌اندازی مدرسه هنر در کاشان
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل