Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@03:27:45 GMT

احتمال نیمکت نشینی مهدی ترابی مقابل هوادار

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۸۴۷۵

این احتمال وجود دارد مهدی ترابی در بازی با هوادار در ترکیب اصلی غایب باشد

عملکرد مهدی ترابی در بازی با استقلال چندان موفقیت آمیز نبود.

به گزارش طرفداری، یکی از بازیکنانی که هنوز در فصل جدید نتوانسته عملکرد خوبش در فصل های گذشته را تکرار کند، مهدی ترابی است. هافبک - مهاجم دونده و سرعتی که در فصل های اخیر بی تردید یکی از عوامل موفقیت و قهرمانی های پیاپی سرخ ها بوده اما در فصل جدید هنوز نتوانسته شرایط خوبش را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در ابتدا بازی ندادن به او در بازیهای ملی را می شد بهانه خوبی برای این وضعیت تلقی کرد اما در حال حاضر که اردوی تیم ملی نیز تشکیل نمی شود، ترابی هنوز شرایط خوب گذشته را پیدا نکرده است.

در این میان نظریه ای وجود دارد مبنی بر این که فیکس بودن در هر شرایطی باعث شده ترابی به این باور برسد گل محمدی در هر وضعیتی به او میدان می دهد تا نفراتی چون علی شجاعی و سیامک نعمتی روی نیمکت بنشینند. موضوعی که البته نمی توان به آن پاسخ دقیقی داد و جز گل محمدی هیچ کس نمی تواند پاسخگوی این ابهام باشد که چرا برخی از بازیکنان در هر وضعیتی در ترکیب حضور دارند تا بازیکنانی چون علی شجاعی، سیامک نعمتی، علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل روی نیمکت بنشینند و بازیکنی چون رضا دهقانی هم پس از هفته چهارم تیم را ترک کند.

همین موضوعات باعث شده شایعاتی پیرامون نیمکت نشینی مهدی ترابی و یکی دو بازیکن دیگر در بازی بعد مقابل هوادار شنیده شود. از این رو باید دید درنهایت در بازی روز پنجشنبه شاهد حضور بازیکنان پرانگیزه نیمکت نشین در ترکیب اصلی خواهیم بود یا یحیی همچنان روی سیستم و نفرات همیشگی اش تاکید خواهد کرد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • سوپرگل داریوش شجاعیان برای هوادار در مقابل صنعت نفت
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال با یک سورپرایز
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس