Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس آرشیوی است.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر وزنه برداری اولویت نیست بگویید در فدراسیون را ببندیم. به گزارش ایسنا، علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی وزنه برداری پیش از اعزام به قهرمانی جهان ازبکستان گفت: باتوجه به شرایط بدی که از لحاظ پشتیبانی داریم. من می خواستم وزیر را ببینم اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دارد می‌رود اما باید پشتیبانی ارزی شود. ما پول نداریم که ارز تهیه کنیم. تاکنون چنین تحقیری در تاریخ وزنه برداری اتفاق نیفتاده است. ما دو فرش در خانه داریم، آن را می فروشیم که بتوانیم ورزشکاران را اعزام کنیم. من واقعا ناراحتم. اگر وزنه برداری اولویت نیست بگویید در فدراسیون را ببندیم.

او ادامه داد: اجازه ندادند ما با وزیر حرف بزنیم. مقام رهبری اگر وزنه برداری موفق شود، خوشحال می شوند اما یک عده معاند در داخل و خارج از کشور هستند که از مقام آوری وزنه برداری ناراحت می شوند. چند روز است که نمی توانم از استرس بخوابم و این ظلم مضاعف را به وزنه برداری می کنند. اگر می خواهند نباشم، بگویند می روم‌. ما واقعا لنگ ۴۰- ۵۰ هزار دلار هستیم. چطور با مربیان خارجی قراردادهای کلان می بندند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداري وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه برمودا از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش می‌گوید که امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل