Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبن لوفتوس چیک، هافبک چلسی همراه با توماس توخل در کنفرانس خبری پیش از تقابل با زنیت حاضر شد و در مورد نقش خود در چلسی و انتقال قرضی اش به فولام صحبت کرد. به گزارش طرفداری، روبن لوفتوس چیک در این کنفرانس خبری گفت:

من باید صبوری می کردم. همان طور که می دانید، بازیکنان خوب بسیاری به خصوص در خط هافبک در تیم وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان چند مصدوم داریم و شاید من در ترکیب قرار بگیرم و باید آماده باشم. بازی در پستی دفاعی تر؟ هر جایی که بازی کنم، احساس راحتی می کنم. من از بازی کردن لذت می برم و این موضوع، وظایف متفاوتی را به همراه دارد.

چگونه اشتباهات وارد بازی شما می شود؟

گاهی فوتبال می تواند بسیار سریع تغییر کند اما می توانم بگویم این طور نبوده که ما افتضاح بازی کرده باشیم. ما فقط چند اشتباه داشتیم که برای ما گران تمام شده اند. به غیر از آن، ما فوتبال خوبی ارائه داده ایم و نتایج همه چیز را نشان نمی دهند. فکر می کنم ما نیاز داریم مطمئن شویم که از پایه و اساس بازی ما محافظت شود. اگر موارد پایه ای را در بالاترین سطح نگه داریم، اشتباهات کم می شوند.

انتظار داشتی که تا این حد بازی کنی؟

من برای پیش فصل به اینجا برگشتم و واقعاً احساس آمادگی می کردم. احساس می کردم در آماده ترین دورانی هستم که تا الان تجربه کرده ام و این برای من زمینه خوبی برای عملکرد عالی و تمرین عالی ایجاد کرد. من می دانستم که با وجود هافبک هایی که در تیم حضور دارند، کارم بسیار سخت خواهد بود و همیشه می خواستم شانسم را امتحان کنم و ببینم همه چیز چطور پیش می رود. در نهایت این طور شد که من به خاطر مصدومیت ها زیاد بازی می کنم و شما هرگز نمی دانید فوتبال چه چیزی برای شما در پیش دارد. فقط باید برای آن آماده باشید.

دوران حضور قرضی ات در فولام؟

فکر می کنم درک بالایی از این موضوع وجود داشت که بازگشت از مصدومیت و جدایی قرضی به مقصد این تیم، چقدر سخت است. وقتی برای پیش فصل به اینجا برگشتم، احساس خوبی داشتم و برای من، همه چیز فقط تمرکز روی تمرینات و عالی بازی کردن بود. فولام دوره سختی برای من بود، در نتیجه باید آن را فراموش کنم.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است

بارسلونا که به دنبال جذب یک بازیکن پست ۶ می‌گردد، این فرصت را دارد تا مارکو وراتی را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی که در حال حاضر برای العربی قطر توپ می‌زند، خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده و دوست دارد برای این تیم به میدان برود. وراتی ۳۱ ساله در سال‌های قبل بارها به بارسلونا نزدیک شده بود اما مخالفت سران پاری سن ژرمن در کنار برخی عوامل دیگر، باعث شدند این انتقال هرگز رخ ندهد. هافبک ایتالیایی چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد همیشه رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشته است.

مارکو وراتی: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام تردید بارسلونا در مورد وراتی

با وجود علاقه خود بازیکن به حضور در بارسلونا، سران باشگاه نسبت به مهارت‌های وراتی دچار شک و تردید شده‌اند، چرا که معتقدند بازی در لیگ قطر، وراتی را از سطح اول فوتبال دنیا دور کرده و ممکن است این هافبک ایتالیایی، دیگر نتواند به مانند دوران حضورش در پاری سن ژرمن درخشان ظاهر شود. وراتی ۳۱ ساله تا سال ۲۰۲۵ با العربی قرارداد دارد و در فصل جاری موفق به ثبت آمار ۷ پاس گل در 17 بازی برای تیمش شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند