Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر علیرضا رستمی کیا افزود: تمامی افراد بالای ۴۰ سال که نوبت اول و دوم واکسن کرونا از نوع «سینوفارم»، «برکت» و «بهارات» تزریق کرده اند، دُز سوم را پس گذشت سه ماه از نوبت دوم دریافت کنند.

وی اظهار داشت: همچنین افراد بالای ۴۰ سالی که نوبت اول و دوم واکسن آنها از نوع «اسپوتنیک» و «آسترازنکا» بوده، دُز سوم را باید با فاصله ۶ ماه از نوبت دوم، تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: کادر درمان و بیماران خاص زیر ۴۰ سال نیز با رعایت فواصل عنوان شده بر حسب نوع واکسن نوبت های قبلی خود، دُز سوم واکسن کرونا را دریافت می کنند.

دکتر رستمی با بیان اینکه برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای افرادی که در نوبت اول و دوم واکسن پاستور دریافت کرده اند منتظر ابلاغ وزارت بهداشت هستیم، افزود: نوع واکسن نوبت سوم بهتر است از همان واکسن نوبت های قبل باشد اما در صورت تقاضای فرد واکسن «استرازنکا» و «سوبرانا پلاس» هم می توان تزریق کرد.

به گفته وی، تزریق واکسن کرونا در پایگاه های تجمیعی و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان همدان انجام می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان واکسن واکسن کرونا واکسن کرونا د ز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود