Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بر اساس شرایط بازی مان با سپاهان، سعی می‌کنیم تا آن روشی را که در بازی با استقلال و گل‌گهر داشتیم را پیاده کنیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان درباره دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان از بهترین تیم‌ها به لحاظ مالی و نفرات است که یکی از کامل‌ترین تیم‌های سال‌های اخیر خود را دارد و برای لیگ امسال فوق العاده هزینه کرده و تیمشان را برای قهرمانی بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شرایط بازی مان با سپاهان، سعی می‌کنیم تا آن روشی را که در بازی با استقلال و گل‌گهر داشتیم را پیاده کنیم.

وی تصریح کرد: از بازی قبل تیم راضی نبودم، اما به هر حال پس از ۵ بازی فشرده که انجام دادیم، ترکیب نفراتمان کمی جابجا شد. بازی بسیار سختی در اصفهان داریم، اما بچه‌هایمان به خودباوری خوبی رسیده‌اند و با چندین تغییر جدید وارد زمین بازی مقابل سپاهان می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان درباره دیدار شاگردانش با شمس آذر قزوین توضیح داد: بازی با تیم‌های لیگ یک بسیار سخت است. وقتی با تیم لیگ برتری بازی می‌کنید هم شما عیار آن‌ها را می‌دانید و هم آن‌ها عیار شما را؛ اما در جام حذفی برای تمام تیم‌های فوتبال شانس قهرمانی وجود دارد. به طور مثال سه سال پیش یک تیم از گیلان با پرسپولیس به مرحله‌ی فینال رسید.

منصوریان افزود: هر تیمی با ۴ بازی خوب می‌تواند به فینال جام حذفی راه پیدا کند و بهترین گذرگاهی است که شما می‌توانید تیمتان را محک بزنید. به همین دلیل مواجهه با قرعه‌ای خوب برای ما بسیار مهم است. یکی دو باری که در جام حذفی به رده‌های بالا رسیده با نفت تهران به فینال رفتیم با دو قرعه خیلی سخت و دو قرعه متوسط برخورد کردیم، اما قرعه‌های سخت مان را راحت‌تر بردیم. در جام حذفی قوی و محکم وارد می‌شویم.

وی درباره احتمال حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها توضیح داد: اگر قرار بود بحث حضور تماشاگر در استادیوم به صورت آزمایشی انجام شود بایستی به طور هم زمان این آزمایش برای هواداران فوتبال آبادان و مابقی تیم‌ها نیز اتفاق می‌افتاد، اما این آزمایش تنها برای دو تیم انجام شد.

سرمربی تیم نفت آبادان با بیان اینکه هوادار ما لحظه شماری می‌کند تا برای تشویق تیم وارد استادیوم شود، افزود: به نظر می‌رسد اگر مردم همین طور به رعایت پروتکل‌ها ادامه دهند و سویه‌ی جدید کرونا نیز وارد ایران نشود، پس از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته‌های آینده به آبادان مجوز حضور هوادار داده شود.

منصوریان خاطرنشان کرد: هوادار ما یا از پشت در استادیوم یا خانه‌های مشرف بر آن برای دیدن بازی‌های خانگی تیم محبوبشان اقدام می‌کنند که امید می‌رود هر چه زودتر مجوز ورود هواداران به استادیوم داده شود. در آبادان مردم با فوتبال زنده اند، می‌خوابند و بیدار می‌شوند و دوست دارم تا زمانی که سرمربی نفتی‌ها هستم بازی با هوادار باشد.

بیشتر بخوانید: صنعت‌نفتی که آبادانی‌ها را راضی نکرده است/ خوب گل خور‌هایِ کم گل زن!

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان نفت آبادان جام حذفی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت

امتداد - اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه مجازی خود در مورد ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳ نوشت: «اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ده هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید. نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.»

در این زمینه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز گفت: مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعمال مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال خبر داد و گفت: این مصوبه در بودجه امسال دیده شده است.

وی گفت: با توجه به نیاز‌هایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن مجلس از نمایندگان مجلس درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه به تصویب رسید.

منبع: فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت