Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ صادق کلهر گفت: بازرسان سازمان استاندارد طی روزهای اخیر بازدیدی از مجموعه پیست بین المللی دیزین داشتند و در جریان آخرین اقدامات برای به روز رسانی و استاندارد سازی دستگاه های موجود در پیست قرار گرفتند.
وی ادامه داد: بر همین اساس گواهینامه استاندارد پیست بین المللی دیزین تا پیش از بازگشایی آن صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان قطعی بازگشایی پیست بین المللی دیزین عنوان کرد: در صورت بارش ۲۵ سانتی متر دیگر برف طبق پیش بینی های صورت گرفته اوایل دی ماه پیست بازگشایی می شود.
وی به انجام رقابت ها در این پیست پس از بازگشایی اشاره و گفت: لیگ کشوری آلپاین از جمله رقابت هایی است که در اواسط دی ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین برگزار می شود.
پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز بازرسان گواهینامه پیست بین المللی دیزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.   به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.    روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد.    همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.     کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • پارلمان اروپا قطعنامه ضد ایران صادر کرد