Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرت لواندوفسکی می گوید اگر صحبت های مسی به گوش مسئولان برسد خوشحال می شود و احترام بسیاری برای مسی قائل است.

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در مصاحبه با کیکر به برداشت های هواداران و مردم نسبت به مصاحبه اش در مورد صحبت های لیونل مسی در مراسم توپ طلا واکنش نشان داد. لواندوفسکی در مصاحبه با برنامه تلویزیونی Moc Futbolu لهستان بیان کرده بود امیدوار است صحبت های مسی بیانیه صادقانه ای از سوی یک بازیکن بزرگ باشد، نه کلماتی بی ارزش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، لواندوفسکی معتقد است حرف های او بد برداشت شده و حال این مهاجم لهستانی در مصاحبه با کیکر در مورد اظهارات خود توضیح داد:

اظهاراتی که در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی لهستانی انجام دادم، در حل حاضر بد برداشت می شود. من هرگز نمی خواستم بگویم صحبت های لیونل مسی جدی یا صادقانه نبود. برعکس، سخنرانی لیونل مسی در مراسم توپ طلا در پاریس که در آن بیان کرد به نظرش من مستحق توپ طلای 2020 هستم، مرا بسیار تحت تاثیر قرار داد و خوشحالم کرد. فقط می خواستم بیان کنم که اگر صحبت های مسی شنیده شود، قطعاً بسیار خوشحال می شوم. من بی اندازه به لیونل مسی احترام می گذارم و قدردان او هستم و یک بار دیگر بابت بردن توپ طلای 2021 به او تبریک می گویم.

همچنین بخوانید:

لواندوفسکی سکوتش را شکست: ناامید شدم؛ امیدوارم صحبت های مسی، فقط حرف نباشد!

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! درآمدزایی 10 میلیاردی باشگاه پرسپولیس از هر بازی خانگی اعتراض به 27 سال انتظار برای قهرمانی؛ خروج 27 هوادار اورتون از ورزشگاه در دقیقه 27 بازی با آرسنال زلاتان ابراهیموویچ: چالهان اوعلو تا قبل از سکته اریکسن از هیچ باشگاهی پیشنهاد نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صحبت های مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت