Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جریان تحریف بسیار فعال است، گفت: مقابله با تحریف که یکی از مطالبات بحق امام جامعه است یکی دیگر از رسالت‌های دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، سیدمحمود هاشمی عصر امروز در همایش روز دانشجوی دانشگاه آزاد استان گلستان اظهار داشت:  صحبت از پیروزی انقلاب اسلامی که می‌شود مشاهده می‌کنیم که جنبش دانشجویی و نهضت دانشجویی در کنار روحانیت نقش آفرینی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با فرا رسیدن  16 آذر صحبت از استکبار ستیزی، بصیرت و بینش می‌شود و دانشجو در کانون توجه این موضوعات است. دانشجو فردی بصیر و  آگاه است، همه چیز را رصد می‌کند و به موقع واکنش نشان می‌دهد و زمانی که صحبت از دانشجو و جنبش دانشجویی می‌شود پویایی و بیداری و نشاط مطرح می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در گام نخست انقلاب اسلامی مقاومت، پیشرفت، استقامت، خودباوری و جنگ در کانون توجه است که آن را دانشجویان، جوانان و نخبگان اداره کردند و زمینه ساز گام دوم انقلاب بودند.

وی بیان داشت: نخستین فاکتوری که برای دانشجوی گام دوم مطرح است احساس مسئولیت است نه نسبت به خود و اطرافیان بلکه نسبت به دولت، انقلاب و جامعه و نسبت به همه‌ محورهایی که زمینه ساز تحقق انقلاب اسلامی شده است. دومین موضوع دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

هاشمی خاطرنشان کرد: دانشجو دفاع از آرمان‌های انقلاب را باید سرلوحه کار خود در گام دوم انقلاب اسلامی قرار دهد.

وی اظهار داشت: مقابله با تحریف که یکی از مطالبات بحق امام جامعه است یکی دیگر از رسالت‌های دانشجویان و جنبش‌های دانشجویی  است.

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا بمناسبت 16 آذر میزگرد| نفوذ و قدرت تشکل‌های دانشجویی با اتحاد افزایش می‌یابد شبکه‌ای برای ارتباط مستمر دانشجویان با مدیریت ارشد استان فارس تشکیل شود

وی ادامه داد: امروز جریان تحریف بسیار فعال است و دانشجو نه تنها باید گیرنده داده‌های گزینشی در کلاس درس باشد بلکه باید پردازنده و تریبون حقایق جامعه باشد.

هاشمی گفت: دانشجو باید در مقابل زورگویی‌ها ایستادگی کند که مظهر آن استکبار ستیزی است. تحقق شعار ما می‌توانیم در گام دوم انقلاب مورد تاکید است‌ که جز با جوانان و دانشجویان امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/581/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند