Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:27:59 GMT

تیم فوتبال پاس اسیر وعده‌های پوچ

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۶۹۷۱۲

تیم فوتبال پاس اسیر وعده‌های پوچ

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- *محمدرضا بهرامی صفت: داستان تیم فوتبال پاس داستان هزار و یک شبی است که اگر بخواهیم از روزگار تلخ و ناکامی آخرین قهرمان آسیا در همدان بنویسیم باید روزها و ماه‌ها وقت بگذاریم که چه بر این تیم در دیار هگمتانه گذشت.

رسیدن از آقایی در فوتبال آسیا به سقوط در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حاصل مدیریت غلط مدیران استان همدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید غریبانه‌ترین و بی‌کس‌ترین دوران پاس در همدان در زمان مدیریت فعلی در دستگاه ورزش استان همدان رقم خورد، وعده‌های تو خالی آوردن اسپانسر قدرتمند برای پاس، عدم حمایت مالی از این تیم ضربات مهلکی را به قهرمان آسیا زد.

در این فصل با وجود هشدار کارشناسان به طعمه خرید امتیاز برای پاس که از طرف فردی هر ساله گفته می‌شود، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان چند ماه پاس را معطل گذاشت و تکلیف سرمربی و بستن این تیم را مشخص نکرد.

پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پاس در این فصل به صورت موقت با سلام و صلوات و تنها صدور کارت ۱۳ بازیکن باز شده است.

غذای بازیکنان با رایزنی داده می‌شود که این شرایط موجود به هیچ وجه زیبنده پاس نیست.

اگر تمام مصاحبه‌های رنگارنگ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان را در رسانه مرور کنید صحبت از حضور اسپانسر قدرتمند برای پاس زده شده اما همچنان خبری از این وعده‌های پوچ و تو خالی نیست.

امروز یا فردا خبر انحلال پاس را شنیدید تعجب نکنید این ادامه حیات نباتی هم اگر از پاس شاهد هستیم ماحصل ارتباطات و تلاش عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان بوده است وگرنه شاید خیلی زودتر از این باید پاس منحل می‌شد.

در این هفته تیم فوتبال پاس همدان در یک دیدار پر حاشیه در همدان برابر نود ارومیه شکست خورد تا شکستی تلخ در خانه رقم بخورد.

امروز حال و هوای پاس و ورزش دیار هگمتانه مانند هوای آن سرد و بی روح است، امیدواریم استاندار جدید همدان و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی نفسی تازه را در ورزش دیار هگمتانه بدمند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس همدان در ۴ هفته نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۳ باخت برابر تیم‌های ون پارس نقش جهان اصفهان و خلیج فارس بندر ماهشهر، نود ارومیه و یک تساوی خانگی برابر تیم فوتبال اسپاد تهران کسب کرده و با تنها یک امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

*خبرنگار ورزشی

کد خبر 5369425

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پاس همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور اداره کل ورزش و جوانان همدان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی عکس استانها شیراز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پاس استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم