Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای مشورتی بانوان استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه این نشست به دلیل اهمیت بانوان بعنوان نیمی از جمعیت استان تشکیل شد، افزود: بانوان رکن اساسی شکل گیری فرهنگ، تربیت و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این باور هستم یک جامعه سعادتمند و موفق مستلزم حضور فعال بانوان در خانواده و اجتماع است.

عبداللهی گفت: بی شک نقش بی بدیل و جایگاه رفیع زن در خانواده باید تقویت شود و اجازه ندهیم این جایگاه دستخوش تهاجم‌های فرهنگ غربی و دسیسه‌های دشمنان فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی نشود.

وی افزود: جای خرسندی دارد که استان البرز بانوان توانمند و فرهیخته ای را دل خود جای داده که در عرصه‌های مختلف فعال و مؤثر هستند.

استاندار البرز گفت: به طور قطع تمامی موضوعات مطروحه در این نشست طبقه بندی و اولویت بندی می‌شوند تا در تصمیم سازی های استان مد نظر قرار گیرند.

وی افزود: بسیاری از معضلات، آسیب‌ها و مشکلات البرز را می‌توانیم در سایه خرد جمعی و هم افزایی، انسجام و وحدت با استفاده از ظرفیت‌های داخل استان حل کنیم.

عبداللهی گفت: در ابتدا باید به منظومه فکری واحد برسیم و پس از احصا موضوعات به اقدام برای حل مشکلات بپردازیم.

وی افزود: یکی از مطالبات استان تدوین سند جامع آمایش سرزمین است که این سند تهیه شده ولی به باور صاحب نظران به بررسی نیاز دارد از این رو درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های استان نسبت به بازنگری علمی و پژوهشی سند اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: همچنین می‌توانیم از ظرفیت دانشگاه‌های استان برای احصا دقیق موضوعات حوزه بانوان استان استفاده کنیم و افق مشخصی برای برنامه‌های آینده ترسیم کنیم.

وی افزود: بانوان استان باید در قرارگاه‌های اجتماعی سراسر استان نقش آفرینی کنند و با پیشنهاد تشکیل قرارگاه بانوان و خانواده نیز موافق هستم.

عبداللهی گفت: استان ظرفیت‌های بسیاری در خصوص جذب بانوان در پست‌های مدیریتی دارد که باید استفاده شود.

وی با تاکید بر تداوم و استمرار این جلسات، افزود: امید است با اقدامات و تصمیمات این سلسله نشست‌های در ابعاد مختلف استان با حضور فعال بانوان شاهد تحول باشیم و فعالیت بانوان در البرز الگوی سایر استان‌ها شود.

کد خبر 5370216

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی عبداللهی استاندار البرز کارگروه بانوان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه گرگان روز دانشجو معلولان ایلام واکسن کرونا عکس استانها سازمان تبلیغات اسلامی شیراز لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران

  ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در واپسین روزهای هفته سلامت کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت سیب و سوران جهت برپایی ایستگاه سلامت برای کارکنان و ارباب رجویان بانک ملی شهر سوران با هدف توانمندسازی مردم درخصوص حفظ و ارتقاء سلامت خود اقدام کردند.
 
وی افزود: شاخص سواد سلامت به‌عنوان یکی از عوامل مهم اجتماعی مؤثر بر سلامت است و آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسؤلیت‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت محیط‌های ارائه مراقبت‌های سلامت در امر خود مراقبتی فردی و سازمانی، با تحقق رویکرد جامعه و انسان سالم صورت خواهد گرفت.
 
زیبا اربابی کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت در این رابطه گفت: افزایش آگاهی و مسئولیت‌پذیری افراد جامعه با استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و رسانه‌ای بر بخش سلامت باید هدفمند باشد و لازم است که مردم به‌عنوان منابع اصلی سلامت، در حوزه خود مراقبتی توانمند شده و کنترل بیشتری بر سلامت خود، خانواده و جامعه داشته باشند.
 
 وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب