Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) هر ساله رقابتی را با نام «لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی» برگزار می‌کند که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشور‌های عضو، برگزیدگان را در دو بخش بازار سهام و بازار بدهی در قالب نشان‌های طلا، نقره و برنز اعلام می‌کند.

امسال این فدراسیون ارزشمندترین نشان خود یعنی مدال طلای لیگ قهرمانان بورس‌های اروپایی و آسیایی در بخش بازار سهام را در میان شرکت کنندگانی از کشور‌های اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری مفید از کشور ایران اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ امسال ۵۰ کارگزاری بورسی از ۱۵ کشور کاندیدا بودند. این شرکت‌ها از کشور‌های ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مراسم جایزه فیاس (FEAS) با عنوان لیگ قهرمانان هر ساله همزمان با برگزاری کنفرانس بورس‌های اروپا و آسیا برگزار می‌شود.

امسال با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، مراسم اعطای جایزه و کنفرانس سالانه برگزار نمی‌شود، اما برندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز از سوی این فدراسیون با توجه به جمع‌آوری اطلاعات بورس‌های عضو، اعلام شده است.

در حال حاضر ۱۹ عضو اصلی، ۷ عضو وابسته، ۷ عضو ناظر و ۴ عضو همکار از ۱۵ کشور در این فدراسیون حضور دارند. ضمنا سال گذشته بورس‌های اقیانوسیه نیز به عضویت این فدراسیون درآمده اند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز کارگزاری مفید بورس بازار سهام لیگ قهرمانان فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت کوهرنگ روز دانشجو سایت غنی سازی نطنز بورس های اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۶۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، برزو حق شناس، کارشناس و فعال بازار سرمایه در رابطه با فلسفه بازارگردانی و مخالفت یا موافقت با این موضوع بیان کرد: بنده قصد ندارم به این موضوع به عنوان یک دیدگاه صفر و صد نگاه کنم. در مجموع، اگر بخواهیم بگوییم که بازارگردانی از سال ۹۹ به بعد برای بازار سرمایه مفید یا مضر بوده است؟ باید به این نکته توجه کرد که بازارگردانی در مقاطعی، نقدشوندگی بازار را بالا برده و اجازه داده است افرادی که قصد خروج از بازار و یا ورود به آن را داشته‌اند این کار را انجام دهند و این موارد از جمله محاسن بازارگردانی محسوب می‌شوند، ولی در مجموع، اگر بخواهیم مزایا و محاسن آن را کنار هم بگذاریم به نظر بنده، بازارگردانی به ضرر بازار سرمایه بوده؛ به‌طوری که بیشتر به بورس ضربه زده است تا این‌که بخواهد برای آن کمک‌کننده باشد و برای این موضوع، دلایل خاص خودم را دارم. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J3A

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • بازارگردانی به نفع یا به ضرر بورس؟
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است