Web Analytics Made Easy - Statcounter

امشب (16 آذر) نوبت به مریم جهان نجاتی، مربی فوتبال بانوان رسید تا تیم قرن خود را انتخاب کند. جهان نجاتی از از طریق تماس تلفنی با مهدی حدادپور، در پروژه تیم منتخب و برترین های قرن شرکت کرد.

مریم جهان نجاتی در پروژه برترین های قرن فوتبال و ورزش ایران شرکت کرد. جهان نجاتی، سرمربی تیم نایب قهرمان بانوان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مربی متولد 1 مهر 1362 است. او در آبان ماه با تیم شهرداری سیرجان بهترین عنوان بین المللی مربیان تاریخ فوتبال بانوان ایران را بدست آورده است. همچنین او در تمام رده های ملی فوتبال ملی از نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان فعالیت کرده و در سالهای 94 و 99 بهترین مربی لیگ فوتبال ایران شده است.

مریم جهان نجاتی تیم منتخب قرن خود را این چنین انتخاب کرد.

دروازه بان:

دروازه بان های خوب زیادی را داشته ایم اما انتخاب من احمدرضا عابدزاده است. عابدزاده بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران است، او برای هم سن و سال های من اسطوره است.

مدافعان:

انتخاب اولم یحیی گل محمدی است. او از فنی ترین و پایدارترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران و از عاقل ترین فوتبالیست های تاریخ ایران بوده است. در انتخاب دومم نام سیدجلال حسینی را می نویسم. تداوم آقا سید در فوتبال ما مثال زدنی است، اطمینان داشته باشید که ایشان پس از پایان مصدومیت شان باز هم شایستگی هایشان را نشان می دهند.

دفاع چپ:

مدافعان چپ خوب زیادی در تاریخ فوتبال ایران داشته ایم اما من نام مجتبی محرمی را می نویسم. اواخر دوران فوتبال محرمی را به یاد دارم تعصب او در کنار حرکات فنی فوق العاده اش باعث شد تا او را انتخاب کنم.

دفاع راست:

مهدی مهدوی کیا در پیستون راست، هافبک راست و در خط حمله هم عالی بود اما به ضرورت شکل گیری تیم در آرایش 4-4-2 او را برای پست دفاع راست انتخاب می کنم.

هافبک دفاعی:

در این پست انتخابم کریم باقری است. لیاقت و شخصیت آقای باقری در فوتبال ایران بی نظیر است. کریم باقری با اینکه هافبک دفاعی بود اما از بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ماست.

هافبک راست:

با احترام به همه در این پست علی پروین را می نویسم. دوران فوتبال علی پروین را به خاطر ندارم اما از همه شنیده ام که فوتبالش استثنائی بوده است، ایشان تنها کسی است که بدون دیدن فوتبالش انتخاب کردم.

هافبک چپ:

انتخابم در این پست از فوتبالیست های امروزی است. نام وحید امیری را در این پست می نویسم. یک فوتبالیست فنی، بزرگ و با کلاس که بهترین مرد در نسل فوتبال حال حاضر است.

هافبک نفوذی:

در این پست انتخابم علی کریمی است. درخشش فوق العاده او، ما را در اواخر دهه 70 عاشق فوتبال کرد. از نظر من علی کریمی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ماست.

مهاجمان:

در انتخاب اولم نام علی دایی را می نویسم. آقای دایی بدون شک معتبرترین مرد بین المللی فوتبال ماست، رکورد ایشان سال های سال باعث افتخار فوتبال ما بوده است. در انتخاب دومم نیز نام خداداد عزیزی را می نویسم. او در کنار علی دایی از نظر من بهترین زوج در تاریخ فوتبال محسوب می شود. خداداد و کار رویاییش برابر استرالیا آینده فوتبال ما را عوض کرد.

سه بازیکن برتر قرن:

علی کریمی نفر اول، کریم باقری نفر دوم و احمدرضا عابدزاده نفر سوم.

مربیان قرن:

در بخش مربیان ایرانی نام یحیی گل محمدی را می نویسم. مربی خارجی نیز انتخابم کارلوس کی روش است.

داور قرن:

علیرضا فغانی انتخاب من است.

برترین تیم قرن:

از نظر من پرسپولیس 1398 که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید بهترین تیم قرن فوتبال ماست.

سه ورزشکار برتر قرن:

انتخاب اولم هادی ساعی است. نفر دوم کیمیا علیزاده و زهرا نعمتی هم انتخاب سوم من است.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! پرسپولیس مدل 73؛ تیمی که 10 گل می زد، 6 گل می خورد! توقف بازرسی از یوونتوس در پرونده انتقال رونالدو بازگشت رافائل واران و ادینسون کاوانی به تمرینات منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مریم جهان نجاتی تاریخ فوتبال فوتبال ایران فوتبال ماست علی کریمی فوتبال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • دختران ایران، تاجیکستان را گلباران کردند
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران