Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@04:48:38 GMT

وضعیت تامین آب شرب در سال آتی بهتر خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۰۵۷۰

وضعیت تامین آب شرب در سال آتی بهتر خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از همکاری مجلس و وزارت نیرو به منظور فراهم کردن شرایط بهتر برای تامین آب شرب شهرها و روستاها در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نیرو، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر از یکسو با خشکسالی‌های چندساله روبرو هستیم و برای تامین آب دچار مشکل شده‌ایم و از سوی دیگر در آستانه تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ قرار داریم، بنابراین جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر نیرو به منظور بررسی محورهای فوق برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: نشست امروز سومین جلسه رسمی کمیسیون عمران با وزیر نیرو بود که در این جلسه تامین منابع مالی برای آبرسانی به شهرها و روستاها مورد بررسی قرار گرفت. در حال حاضر ۱۰ هزار روستا با تنش آبی روبرو هستند. استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی اقدام مناسبی بود که در حال حاضر در حال انجام است. همچنین وزارت نیرو توانسته بیشترین تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه در بودجه دریافت کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز برای شهرهای بزرگ موضوع انتقال آب از دریا مطرح است. باید نقش بخش خصوصی در این زمینه پررنگ شود. به دنبال آن هستیم تا برای تابستان سال آینده در شهرها و روستاها کمتر شاهد مشکل کمبود آب باشیم. با همکاری مناسب مجلس و وزارت نیرو به ویژه در بحث بودجه سال آینده، شرایط شهرها و روستاها از نظر تامین آب شرب بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تامین آب شرب شهرها و روستاها تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت