Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برابر تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر عملکرد چندان خوبی در سال های اخیر نداشته است.

پرسپولیس در حالی به مصاف تیم هوادار می رود که در ادوار گذشته اولین بازی پرسپولیس با تیم های تازه صعود کرده نتایج خوبی برای سرخ ها در پی نداشته است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در اولین بازی برابر تیم های تازه صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران در 5 سال گذشته تنها 2 بار برنده بوده، 2 بار با این تیم ها مساوی کرده و یک بار هم در اولین بازی برابر تیم های تازه صعود کننده به لیگ برتر بازنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس سال گذشته در اولین بازی با تیم های تازه صعود کرده که آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بودند، برابر تیم اراکی 2-1 باخت.

اما 2 سال قبل تیم های تازه صعود کرده گل گهر و شاهین بوشهر بودند که پرسپولیس برابرشاهین بوشهر 5-0 برنده شد.

3 سال قبل پرسپولیس در مصاف با تیم نفت مسجدسلیمان در حالی 0-0 کرد که نساجی هم یکی از تیم های تازه صعود کرده به لیگ برتر بود.

4 سال قبل پارس جنوبی و سپیدرود تازه به لیگ برتر صعود کرده بودند که پرسپولیس برابر پارس در اولین بازی با تازه صعود کرده ها، 1-0 برنده شد.

5 سال قبل پیکان جزو تیم های تازه صعود کرده بود که پرسپولیس برابر این تیم 0-0 کرد در حالی که ماشین سازی تبریز دیگر تیم تازه صعود کرده به مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان بود.

حالا پرسپولیس با تیم هوادار بازی دارد و باید دید عملکرد پرسپولیس در اولین بازی برابر تازه صعود کرده ها چه نتیجه ای خواهد بود، در حالی که تیم فجر شهید سپاسی دیگر تیم صعود کننده به مسابقات فوتبال لیگ برتر است.

تازه ما نتایج پرسپولیس را در دوران اقتدار 5 ساله این تیم مرور کرده ایم و در سالهای قبل از آن عملکرد پرسپولیس بدتر از نتایجی بود که پرسپولیس در دوران اقتدار خود به دست آورده است.

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! پرسپولیس مدل 73؛ تیمی که 10 گل می زد، 6 گل می خورد! توقف بازرسی از یوونتوس در پرونده انتقال رونالدو بازگشت رافائل واران و ادینسون کاوانی به تمرینات منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم های تازه صعود کرده تازه صعود کرده پرسپولیس برابر اولین بازی لیگ برتر سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد