Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر ۱۶ آذر ماه به بررسی عملکرد ۱۰۰ روزه دولت پرداخت.

علی بهادری جهرمی پشتکار را مهمترین نقطه قوت دولت سیزدهم دانست و گفت که در طول ۱۰۰ روز گذشته دولت واقعاً شبانه‌روزی کار کرده است. لذا شروع ساعت کاری دولت با سایر بخش‌ها متفاوت است، تقریباً ساعت ۶ صبح جلسات کاری و برنامه‌های کاری رسمی شروع می‌شود، دولت شبانه روز کار می‌کند و این حجم زیاد کار باعث می‌شود تا به تدریج عقب ماندگی‌ها جبران شود

سخنگوی دولت معتقد است که هماهنگ شدن بخش‌های مختلف با یکدیگر زمان‌بر است، پیشانی کار دولت در ۱۰۰ روز گذشته موضوع کرونا و واردات واکسن بود، یکی از نقاط ضعف دولت سیزدهم ضعف در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم نسبت به عملکرد خود است، یکی از دلایل جدی حجم زیاد کار است که فرصت اطلاع‌رسانی حاصل نمی‌شود و این مسئله یکی از نقاط ضعف در ۱۰۰ روز اول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالاهای اساسی دولت سیزدهم کاهش قیمت مشکلات اقتصادی واردات واکسن ۱۰۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی روزهای اخیر در فلات مرکزی و استان‌های سمنان، تا حدودی بخش‌های غربی خراسان رضوی و استان‌های جنوبی کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، فارس، شمال هرمزگان و مناطق شرقی تهران بارندگی‌های مناسبی دریافت کردیم که درصدی از کم بارشی در آن مناطق جبران شد.

به گفته او، علی‌رغم جبران بخشی از کم بارشی‌ها، کماکان ۱۴ درصد نسبت به دوره بلندمدت کمبود داریم. هرچند در دامنه‌های جنوبی البرز همچون استان‌های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد بارش‌ها کمتر از نرمال است.

وظیفه ادامه داد: با توجه به شرایط مساعد بارندگی در اردیبهشت ماه همانند فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود که بخشی از کم بارشی‌ها جبران شود. البته در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و خراسان رضوی کمبود بارش جدی است که برآورد می‌شود تا پایان سال آبی باقی بماند.

رئیس مرکز خشکسالی با تاکید بر مدیریت منابع آبی در مناطقی که کمبود بارش جدی است، افزود: بارش‌های اسفند تاکنون برای کشت دیم مناسب است که انتظار می‌رود کشاورزان دیم کار شرایط مطلوبی پیش رو داشته باشند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد دما، بارش و رطوبت کافی به ویژه در نیمه غربی کشور، شرایط خوبی برای برداشت محصولات داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان