Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های عراقی شامگاه امروز (سه‌شنبه) از شنیده شدن صدای آژیر خطر در کنسولگری آمریکا در اربیل عراق خبر دادند.

همچنین گفته می‌شود پروازهای هواپیما از فرودگاه این شهر متوقف شدند. دلیل این صدای آژیر و توقف در پروازها هنوز مشخص نیست.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسولگری آمریکا اربیل عراق تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران که با همراهی فرماندهان سپاه، بنیاد شهید، مدیریت شهری، امور ایثارگران منطقه ١۴ همچنین جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بزرگداشت، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه را محکوم و اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، تاکید کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و مأموریت است.

مراسم اربعین شهادت شهدای کنسولگری در منطقه ١۴ با مدیحه سرایی سخنرانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه‌های گرامیداشت به پایان یافت.

کد خبر 6099994

دیگر خبرها

  • شمال اراضی اشغالی زیر آتش و آژیر +فیلم
  • آژیر ممتد خطر در جولان اشغالی و سراسر شمال فلسطین اشغالی
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌ های صهیونیست‌ نشین
  • شلیک ۵ راکت از غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟