Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با بایرن مونیخ حاضر شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Barca Centre، بارسلونا در یکی از مهم ترین بازی های چند فصل اخیر خود، فرداشب مهمان بایرن مونیخ است. بارسلونا در این بازی خارج از خانه دشوار برای پیروزی به میدان خواهد رفت چون بعید است در دیدار همزمان، بنفیکا مشکل خاصی مقابل دینامو کیف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. 

با اشتیاقی فراوان به استقبال این بازی می رویم. بایرن مونیخ یکی از بدترین حریفانی است که ممکن بود با آن مواجه شویم؛ یکی از بهترین تیم های جهان که ما قرار است در استادیوم خانگی آنها به میدان برویم. به شدت کار دشواری در پیش داریم اما همه چیز برای صعود به خودمان بستگی دارد. یک فینال داریم و با شور و اشتیاق فراوان از حضور در آن استقبال می کنیم. سعی می کنیم به وسیله سلاح هایی ک خودمان در اختیار داریم، در این بازی رقابت کنیم. ما آماده رقابت هستیم و امیدوارم شکست های آخری که بارسلونا مقابل بایرن مونیخ متمل شده، از لحاظ روحی روانی تاثیری روی ما نگذارد. از همین حالا به بازیکنانم می گویم که تمام فشار روی شخص من است، می خواهیم شانسمان را امتحان کنیم. بارسلونا توانایی شکست دادن هر حریفی را دارد.

بایرن مونیخ طی سال های اخیر نسبت به بارسلونا تیم بهتری بوده اما فوتبال همیشه به شما فرصت انتقام می دهد. ما در حال کار کردن روی ساختن این باور در تیم هستیم که بارسلونا هیچ چیزی از رقیبانش در اروپا کم ندارد. این وظیفه من و کادرفنی من است، باید صبور باشید. قرار نیست همه چیز یک شبه رخ دهد. فردا ما باید رقابت کنیم. در فوتبال همیشه فرصت دارید و ما فردا تلاشمان را انجام می دهیم. دمبله بسیار با انگیزه و خوشحال است. او باید (در این بازی) بازیکن مهمی برای ما باشد. نه فقط عثمان، بلکه کل تیم باید عملکرد خوبی ارائه دهد. 

جوردی آلبا کمی از ناراحتی عضلانی رنج می برد اما خواهیم دید که چگونه در تمرین ظاهر خواهد شد و فردا چه حس و حالی دارد. او می خواهد بازی کند.

تلاش ما این است که در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته باشیم، جایگاهمان در لالیگا در پایان فصل مشخص می کند که چه وضعیتی داریم اما ما بارسلونا هستیم و نمی توانیم از هیچ جامی دست بکشیم. فردا فرصت این را داریم که تاریخ سازی کنیم و اولین پیروزی تاریخ بارسلونا در مونیخ را کسب کنیم.

لواندوفسکی اکنون سال هاست که تفاوت ها را رقم می زند؛نه فقط به خاطر گل هایش، بلکه به خاطر بسیاری از توانایی های دیگری که دارد. لوا اگر بهترین بازیکن جهان نباشد، قطعا یکی از بهترین ها به حساب می آید.

البته این را هم اضافه کنم در صورت نبردن مشخص است که سرنوشت ما به نتیجه بازی بنفیکا بستگی خواهد داشت. واقعا حیف است که قرار نیست هیچ تماشاگری به آلیانتس آرنا بیاید چون همه ما در نهایت به خاطر هواداران فوتبال بازی می کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک