Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، یکی از شهدای والامقامی که در سال ۱۳۸۶ در مقبره‌ شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی به خاک سپرده شده و حدود ۱۴ سال میهمان این دانشگاه بود، شناسایی و تعیین هویت شد.

بر همین اساس مشخص شد پیکر این شهید والامقام متعلق به شهید «تقی رضایی» است.

خانواده و مادر بزرگوار این شهید فردا ( پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰) برای نخستین بار مزار فرزند شهید خود را زیارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم استقبال از مادر بزرگوار این شهید سرافراز، روز پنج‌شنبه ۱۸ آذر ساعت ۹ صبح با حضور عموم مردم و دانشجویان، در محوطه‌ مزار شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

گفتنی است شهید سرباز «تقی رضایی» از لشکر ۲۱ حمزه در ۱۷ مهر ماه ۱۳۴۹ در روستای چشین استان همدان چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیر ماه ۱۳۶۷ در منطقه‌ی عملیاتی نهر عنبر، محدوده‌ی شرهانی و در عملیات محرم به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش سال‌ها مفقودالاثر شد.

لازم به ذکر است صبح روز چهاردهم آذرماه؛ مسئولان بنیاد شهید و ارتش با حضور در منزل شهید رضایی، پس از گذشت ۳۳ سال، خانواده این شهید بزرگوار را از چشم‌انتظاری درآوردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید دانشگاه دانشگاه شهید بهشتی شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک یک شهید گمنام از جوانان رشید ایران زمین در دوران پرافتخار دوران دفاع مقدس امروز در دانشگاه قم بر روی دستان دانشجویان نسل جدید انقلاب تشییع شد.

دانشجویان دانشگاه قم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به مراسم بدرقه‌ی پیکر یک لاله‌ی گمنام آمدند و با ادای احترام به مقام این شهید والامقام، علت حضورشان را قدردانی از شهیدان و خانواده‌های صبورشان بیان کردند.

این شهید گمنام که در عملیات کربلای پنج به فیض شهادت نائل آمد؛ یکی از دو شهیدی است که عصر جمعه در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

در پایان مراسم هم دانشجویان اساتید و طلاب با تجمع در ورودی دانشگاه از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حمایت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد