Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع و کاپیتان اسبق استقلال ترجیح می دهد واکنشی نسبت به شکایت باشگاه رقیب از خودش نداشته باشد و در انتظار حکم احتمالی این پرونده است.

امیرحسین صادقی که بعد از استوری جنجالی‌اش منتسب به باشگاه پرسپولیس و حمید مطهری با شکایت این باشگاه مواجه شده، در انتظار رای احتمالی این پرونده است و ترجیح می دهد واکنشی نسبت به آن نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع اسبق استقلال که بعد از پایان دوران بازی، دور از هیاهوی فوتبال قرار دارد و البته گهگاه در صفحه شخصی خود با اظهاراتش جنجالی می‌شود، در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از وی اینطور گفته است:

درباره شکایت پرسپولیس نظری ندارم. شکایت کرده‌اند دیگر، مهم نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه پرسپولیس حمید مطهری پرسپولیس استقلال استقلال و پرسپولیس امیرحسین صادقی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت استقلال حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند