Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید با پیروزی خانگی دو بر صفر مقابل اینتر، صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان اروپا شد.

طرفداری | به گزارش مارکا، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پیروزی برابر اینتر به تمجید از عملکرد بازیکنانش، به خصوص در خط دفاع پرداخت:

فکر می کنم بنزما برای بازی روز یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید به موقع ریکاوری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاسمیرو ضربه خورد اما الان وضعیتش خوب است. یوویچ خیلی خوب بازی کرد و نه تنها در حمله بلکه در توپ گیری به تیم کمک می کرد. مشخصا مودریچ به استراحت نیاز دارد. او چند روز پیش رو دارد تا برای دربی آماده شود؛ مودریچ بازیکن ویژه ای است. رودریگو و آسنسیو خیلی خوب بودند. در این بازی ها، عرض داشتن بازی مهم است و به همین علت رودریگو را انتخاب کردم؛ آسنسیو بازیکنی مرکزگرا است. استفاده از این دو بازیکن به استراتژی تیم بستگی دارد. آسنسیو یک گل عالی زد. 

سرمربی رئال مادرید افزود: 

جنبه تدافعی بازی تیمم را دوست داشتم. مهارت های فردی بازی میلیتائو هم شایسته تمجید است. الان تعهدی داریم که در ابتدای کار آن را ندااشتیم و به همین خاطر در شروع فصل گل های زیادی می خوردیم. اهمیتی نمی دهم که چه اتفاقی برای بارسلونا می افتد و آیا آن ها به یک هشتم نهایی می رسند یا نه اما بازی آن ها مقابل بایرن مونیخ را می بینم چون عاشق فوتبال هستم. هدف شخصی ما قهرمانی در اروپاست، نه راهیابی به دور بعدی مسابقات. جو رختکن تیم خیلی خوب است. ما کیفیت لازم برای رقابت جهت فتح لیگ را داریم و برای لیگ قهرمانان از کیفیت، تجربه و تعهد لازم برخوردار هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا

در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی اش آلیانز آره نا میزبان رئال مادرید خواهد بود.  

بایرن مونیخ و رئالی‌ها برای صعود به این مرحله از سد ۲ تیم انگلیسی آرسنال و منچسترسیتی گذشتند تا بار دیگر در مرحله نیمه نهایی حریف یکدیگر شوند. ۲ تیم در ۲۶ بازی رویارویی شان ۲۴ با در مراحل حذفی باهم رو به رو شده اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

۲ تیم تاکنون به صورت مساوی ۴۲ بار دروازه یکدیگر را باز کرده اند که در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گلزن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است، اما بایرنی‌ها در هفت بازی اخیرشان مقابل رئال مادرید ۶ بار شکست خورده اند و فقط یک تساوی به دست آورده اند که مسلما شاگردان توماس توخل به همین دلیل انگیزه زیادی در بازی پیش رو خواهند داشت تا به روند ناکامی‌هایشان مقابل کهکشانی‌ها پایان دهند.

رئالی‌ها نیز با توجه به آمار خوب سال‌های اخیرشان مقابل بایرنی‌ها بازهم امیدوارند با دست پر مونیخ ترک کنند تا گام بلندی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا طی کنند چرا که کهکشانی‌ها در فصل‌های ۲۰۱۴-۲۰۱۳ و ۲۰۱۸-۲۰۱۷ با پیروزی مقابل بایرنی‌ها به فینال صعود کرد و در دیدار فینال نیز به ترتیب تیم‌های اتلتیکو مادرید و لیورپول را شکست دادند و جام قهرمانی را به خانه بردند که در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ کارلو آنچلوتی هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت.

در سوی مقابل با توجه به اینکه باواریایی‌ها در بوندسلیگا قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کرده اند توماس توخل و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ناکامی در بوندسلیگا به دست فراموشی سپرده شود.

کلمنت تورپین داور فرانسوی قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند