Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به حضورش در دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت روز دانشجو نوشت: «از اتفاقات خوب این ایام، حضور در جمع شما دانشجویان عزیز بود. سوالات صریح و دلسوزانه شما مرا مجاب کرد همان‌طور که ابتدای سخنانم عرض کردم تصمیم بگیرم فضای رسمی را کنار بگذارم و بر اساس منش یک "بچه رزمنده" پاسخ سوالاتتان را صریح و صادقانه بدهم و در تمام موارد به‌دور از حرف‌های کلی و کلیشه‌ای، واقعیت‌ها را باشما در میان گذاشتم و گمان می‌کنم بازخوردهای شما در پایان جلسه نشان داد که همچنان بهترین شیوه، همین منش مطابق با فرهنگ دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما درباره سوالاتی که درباره آقای عنابستانی مطرح شد،ذکر دو نکته ضروری است: اول اینکه در فضای رسانه‌ای، توضیحات کامل بنده دربارۀ آن موضوع شنیده نشد و تخریب گران، یک جمله از آن صحبت را جدا کردند وبقیه صحبت های من در این موضوع مغفول واقع شد.⁣



در آنجا برخطاکاری آن نماینده تصریح کردم وتاکید کردم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید برخورد محکم‌تری می‌کرد و همچنین اشاره کردم که برخلاف اتفاق مشابه دورۀ گذشته مجلس،پرونده نمایندۀ خاطی به قوه قضائیه ارجاع شد و حکم محکومیت صادره توسط دادگاه را فصل الخطاب دانستم.⁣

با منش بچه رزمندگی فکر می‌کردم باید هرچه را حق است بگویم. جایی که آقای عنابستانی را محق می‌دانستم بدون ملاحظات سیاسی می‌گفتم و جایی که منتقد بودم را نیز تصریح می‌کردم.⁣



اما اتفاق دوم بر می‌گردد به صحبتم درباره سیلی نزدن و هل دادن. واقعیت این است که من در واکنش به سوال یکی از دانشجویان، براساس صحبت‌های آقای عنابستانی که قبلا به اینجانب گفته بود حکم دادگاه، من را از سیلی زدن تبرئه و براساس هل دادن مرا محکوم به ضرب بلااثر کرده است، گفتم که ایشان سیلی نزده و هل داده است.⁣



اما بعد از صحبت های دیشب جناب آقای عابد اکبری، سرباز وظیفه راهور که تاکید می‌کرد حکم دادگاه سیلی را تایید کرده، بر خود لازم دانستم موضوع را پیگیری کنم تا ظلمی به این شهروند عزیز نشده باشد؛ لذا حکم دادگاه را گرفتم و متوجه شدم متاسفانه دادگاه بدوی تشخیص بر ضرب بلااثر (سیلی) داده است که البته بعدا با اعلام رضایت طرفین پرونده مختومه شده است.⁣


همان‌طور که در جمع شما گفتم فصل الخطاب حکم دادگاه است و ضروری می‌دانم بر اساس عهد صداقتی که با شما بسته‌ام، مطلب گفته شده را اصلاح کنم. ⁣



از ویژگیهای جلسات دانشجویی است که چون دلسوزی همراه با صراحت در سوالات وجود دارد،نقدها موثر شده و مقدمه اصلاح می‌شود. ⁣



با تاکید مجدد بر اینکه منتظر فعالیت شما برای کمک دراصلاح ساختار حکمرانی هستم،مجدد از پذیرایی گرم‌تان تشکر می کنم و امیدوارم اینگونه جلسات ادامه یابد.»


 
روز گذشته قالیباف در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفته بود که «در خصوص آقای عنابستانی که دانشجویان اشاره کردند باید بگویم که اگر چه هیات نظارت پیگیری‌های مجدانه‌ای انجام داد، اما معتقدم که پیگیری‌ها باید محکم‌تر انجام می‌شد اما در نهایت نظر دادگاه ملاک قرار گرفت؛ البته در برخورد مامور نیروی انتظامی هم اشکالاتی وجود داشت؛ سرباز نباید از قانون تخطی کند. نماینده مجلس سیلی نزد و صرفا سرباز را هول داد اما حق همین هول دادن را نداشت.»

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف روز دانشجو آقای عنابستانی حکم دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله با بیان اینکه پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند، گفت: بزرگترین ژنرال ما (شهید حاج قاسم سلیمانی) وصیت می‌کند که روی سنگ مزارم بنویسید سرباز ولایت، این وصیت نشان می‌دهد که بزرگترین ژنرال ما به سربازی ولایت و انقلاب افتخار می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام علی عرب پور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ایستادگی و استقامت در برابر نظام استکباری را به مردم مسلمان غزه یاد داد، گفت: قطعا دشمن در برابر اراده قوی مردم غزه و فلسطین کاری از پیش نمی‌برد.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز هر مسلمانی خودسازی، ایستادن و استقامت در مسیر حق است.

حجت الاسلام عرب پور تنبیه رژیم صهیونیستی را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری در نماز عید فطر فرمودند؛ رژیم صهیونسیتی باید تنبیه شود، به دنبال فرمایشات رهبری این رژیم از ترس سفارت‌های خود را بست و نیروهایش به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق در واقع ضرب شست اسلام ناب محمدی به دشمنان بود که باعث سربلندی همه مسلمانان و مستضعفان جهان شد.

وی بیان داشت:عملیات غرورآفرین وعده صادق برای مقاومت بر علیه نظام سلطه و استکبار و در راس آن رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

حجت الاسلام عرب پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی همت، شجاعت و شهامت را به نیمی از کره زمین تزریق کرد و معنای مقابله با نظام استکبار و سلطه را به مردم دنیا آموخت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عظمت و موجودیت سپاه پاسداران در جهان تازگی ندارد، اظهار کرد: از همان روز اول که سپاه پاسداران از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پی‌ریزی و مهندسی شد، مبنای کارش را معنویت، جهاد و حرکت در مسیر بندگی خدا قرار داد.

وی سپاه را یک نیروی الهی دانست و گفت: امروز دوست و دشمن معترف هستند که سپاه پاسداران یک نیروی الهی است که در کنار مراجع عضام و روحانیون برای حفظ اسلام ایجاد شده و افتخار سپاه به پاسداری از اسلام در زیر خیمه ولایت در دوران غیبت آنهم به فرماندهی نایب امام زمان (عج) است.

در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام محمدی سلیمانی تجلیل و حجت الاسلام عسکری به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه جیرفت معرفی شد.

دیگر خبرها

  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • لحظه وحشتناک از منفجر شدن مین در دست سربازان روس + ویدئو | ببینید سرباز چقدر پرتاب شد!
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • بازجویی‌هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران ختم شد
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند