Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منشور شورای ششم در حال تنظیم است که پس از تصویب مبنای تصمیم‌گیری‌ها برای بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان خواهد بود.

عباس حاج رسولی‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در مجموعه‌ای که تحت عنوان «منشور شورای ششم» تهیه و تنظیم می‌شود، عمده خواسته‌ها، نظرات و آرمان‌های شورای ششم برای شهر تشریح شده که به زودی رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری بر اساس منشور شورای ششم و بودجه متناسب را تهیه و به شورای اسلامی شهر ارسال می‌کند و شورا نیز با توجه به این منشور بودجه ۱۴۰۱ را به تصویب می‌رساند که امیدواریم سال آینده پروژه‌ها به موقع عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان بر تسریع در عملیات اجرای پروژه‌های بزرگی همچون خط دوم مترو و رینگ چهارم تاکید ویژه دارد، افزود: باید به محلات محروم و کمتربرخوردار شهر توجه ویژه شود همچنین شهرداری برای احداث خیابان‌هایی تعریف شده در طرح تفصیلی شهر باید اعتبارات لازم را در نظر بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه با «برش عدالت» به مناطق کمتر برخوردار شهر رسیدگی لازم انجام خواهد شد، تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های محله محور اتفاقات خوبی برای شهر و شهروندان رقم خواهیم زد.

حاج رسولی‌ها ادامه داد: در مباحث درآمدی نیز سعی می‌کنیم ارزش افزوده را متناسب با وضعیت مناطق در نظر گرفته و توجه ویژه به محلات مناطق کمتربرخوردار شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به سیاست گذاری‌های اصفهان در حوزه گردشگری، گفت: «اشتغال» در شهر اصفهان موضوع جدی است، دولتمردان باید برای اشتغال‌زایی برنامه داشته باشند، معتقدیم اگر گردشگری فعال شود درصدی از دغدغه اشتغال مردم رفع می‌شود.

لزوم چشم‌انداز گردشگری برای اصفهان

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این کلانشهر ظرفیت‌های لازم برای جذب گردشگران را دارد، گفت: توجه به صنعت پاک گردشگری، اقتصاد شهر را به حرکت در می‌آورد و بسیاری از فعالیت‌ها در شهر رونق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اصفهان به لحاظ تاریخی و فرهنگی جزو ۱۰ شهر مطرح دنیا است و باید بیش از پیش مورد استفاده و جذب گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد تا همه از زیبایی‌های این شهر بهره‎مند شود.

حاج رسولی‌ها با اشاره به لزوم چشم‌انداز گردشگری برای اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر خواهرخواندگی‌ها ظرفیت بزرگی برای اصفهان به شمار می‌رود و مدیریت شهری اصفهان نیز با نظر وزارت امور خارجه، آمادگی دارد بر تعداد خواهرخوانده‌های این شهر بیفزاید تا در مباحث گردشگری و رونق اقتصاد شهرها توسعه چشمگیری را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های توریستی شهر اصفهان برای ایجاد تحول اقتصادی در شهر استفاده کنیم.

کد خبر 540479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: منشور شورای ششم عباس حاج رسولی ها شهر شهرداری اصفهان گردشگری رونق اقتصادی بودجه 1401 رینگ چهارم ترافیکی خط دوم مترو اصفهان بودجه و اعتبارات ارزش افزوده محلات شهر محلات اصفهان مناطق کمتر برخوردار مدیریت شهری شورای اسلامی شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر منشور شورای ششم شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • تتلو: با تحریک یک خانم بازیگر آهنگی درباره اغتشاشات ۱۴۰۱ خواندم