Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:26:45 GMT

احساس مسئولیت نسبت به انقلاب از ویژگی های دانشجو است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۰۶۵

احساس مسئولیت نسبت به انقلاب از ویژگی های دانشجو است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود هاشمی شامگاه سه شنبه در همایش روز دانشجوی در گلستان، اظهارکرد: جنبش دانشجویی و نهضت دانشجویی در زمان انقلاب در کنار روحانیت نقش آفرینی می کردند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استکبار ستیزی، بصیرت و بینش از خصایص دانشجویان انقلابی است، گفت: این دانشجویان بصیر و آگاه بوده و همه چیز را رصد و به موقع واکنش نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: صحبت از گام اول انقلاب که می شود یاد مقاومت، پیشرفت، استقامت، خودباوری و جنگ خواهیم افتاد که آنرا دانشجویان، جوانان و نخبگان اداره کردند و زمینه ساز گام دوم انقلاب بودند.

هاشمی گفت: از دیگر ویژگی های دانشجو در گام دوم انقلاب، احساس مسئولیت نه نسبت به خود و اطرافیان بلکه نسبت به دولت، انقلاب و جامعه و نسبت به همه محورهایی که زمینه ساز تحقق انقلاب اسلامی شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دومین فاکتور دفاع از آرمان های انقلاب است و دانشجو دفاع از آرمان های انقلاب را باید سرلوحه کار خود در گام دوم انقلاب قرار بدهد.

کد خبر 5370333

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمود هاشمی روز دانشجو بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز دانشجو گرگان معلولان ایلام واکسن کرونا آلودگی هوا شیراز لیگ برتر فوتبال ایران سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند