Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار پردیس از برگزاری ۴ میز خدمت در محلات ترک آباد شهر بومهن، فاز ۹ مسکن مهر پردیس، سعیدآباد جاجرود و روستای اصطلک برای رسیدگی به مطالبات مردم خبر داد و گفت: بر اساس گلایه مکرر اهالی مشکل روان آب‌های سطحی در پردیس بر طرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، عبدالعظیم رضایی با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردمی اظهار داشت: میز خدمت در قرارگاه خدمت‌رسانی و در یک اقدام جهادی برای رسیدگی به خواسته‌های مردم شکل‌گرفته و با تلاش و پیگیری‌های لازم بخش عمده مصوبات این طرح در دو بخش کوتاه مدت و میان مدت تا پایان سال اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به برگزاری چندین نشست در محلات پردیس برای رسیدگی به مشکلات مردم افزود: درخواست‌های اهالی منظریه (ترک آباد) شهر بومهن مطرح‌شده و جهت پیگیری‌های لازم توسط بخشداری بومهن در دست بررسی و اقدام است.

فرماندار پردیس در ادامه گفت: با توجه به درخواست‌های اهالی فاز 9 مسکن مهر پردیس طی مصوبه‌ای بنا شد؛ مشکل روان آب‌های سطحی توسط پیمانکار شرکت عمران در اولین فرصت برطرف و مسجد امام جواد (ع) طی یک ماه آینده توسط شرکت عمران تجهیز شود.

رضایی تصریح کرد: تاکنون 700 قلاده سگ بلاصاحب توسط شرکت عمران در فازهای 8، 9،5، 11 جمع‌آوری‌شده و ادامه خواهد داشت و همچنین شرکت مخابرات برای رفع مشکل آنتن دهی و تلفن ثابت ساکنان طی هماهنگی با مخابرات استان اقداماتی انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: ساکنان مسکن مهر از کمبود واحدهای تجاری به‌منظور تأمین مایحتاج اولیه و ازدیاد مشاوران املاک گلایه داشتند و در این راستا مقرر شد شرکت عمران با همکاری اتاق اصناف و بر اساس مصوبات پیشین، احداث مغازه جهت تأمین مایحتاج اولیه شهروندان در اولویت انجام قرار گیرد.

فرماندار پردیس تأکید کرد: برای رفع مشکل حمل‌ونقل عمومی ساکنان فاز 9 مسکن مهر 2 دستگاه تاکسی ثابت و 3 دستگاه تاکسی سیار در میدان امام (ع) شهر پردیس برای رفاه حال شهروندان مستقر شد و تأمین مینی‌بوس نیز برای فازهای 9 و 5 در اولویت قرار گرفت.

رضایی افزود: در میز خدمت سعیدآباد مشکلات ساخت‌وسازهای غیرمجاز و انشعابات آب و برق و گاز از طرف اهالی مطرح و مشکلات پیش رو جهت رسیدگی در دست اقدام قرارگرفته و برای جمع‌آوری نخاله‌های کنار رودخانه مقرر شد شهرداری سعیدآباد ظرف 4 روز اقدام به جمع‌آوری و پاک‌سازی نخاله‌ها کند.

وی افزود: جهت رفاه ساکنان شهرک امام خمینی (ره) که مشکل انشعاب گاز داشتند با همکاری اداره گاز شهرستان در اقدامی جهادی 8 انشعاب گاز واگذار شد.

فرماندار پردیس اظهار داشت: در ادامه این اقدامات جمع‌آوری نخاله، تسطیح زمین‌های بایر، نظافت خیابان‌ها، لایروبی انهار، زیباسازی و رنگ‌آمیزی مخازن زباله و وسایل بازی کودکان توسط چندین دستگاه انواع خودروی خدماتی نظیر لودر، بابکت، گریدر، بیل مکانیکی، کامیون و دو دستگاه خاور با همکاری 70 پرسنل شهرداری پردیس انجام شد.

رضایی گفت: در طرح‌های جهادی مسئولان نبایست تافته جدا بافته باشند و فقط پشت میزها بنشینند، مسئولان باید از نزدیک مشکلات مردم را ببینند و در همان محل و در حد توان مشکلات پیش‌ پا افتاده را به صورت آنی حل کنند.

وی ادامه داد: مردم باید مطالبه گر باشند و مسئولان باید در خدمت‌رسانی به این ولی نعمت‌ها کوتاهی یا قصور نکنند و ماهم نباید وعده‌های بیجا برای رفع مشکلات به مردم بدهیم.

874 میز خدمت جهادی در مساجد استان اصفهان تشکیل شدتشکیل میز خدمت قضایی در مازندران/ دستور رئیس کل دادگستری برای پاسخگویی صریح به مردم160 میز خدمت بانک‌ دی در مراکز بنیاد شهید راه‌اندازی می‌شود

فرماندار پردیس با اشاره به افزایش مشکلات در روستاهای کم‌جمعیت و دورافتاده بیان داشت: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در حد توان برای رضایت و رفاه حال مردم عزیز استفاده می‌کنیم تا مردم نسبت به تعهدات ما و اقدامات جهادی ما مسئولان دلگرم باشند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: میز قرارگاه خدمت‌رسانی در شهرستان پردیس برای خدمت به مردم عزیز شکل‌گرفته و هر هفته دریک محله و دریک روز خارج از وقت اداری برای طرح تمامی مشکلات اهالی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار پردیس شرکت عمران میز خدمت مسکن مهر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری