Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان مغلوب سادا کروزیرو میزبان قدرتمند این مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از بامداد امروز (چهارشنبه) به وقت تهران آغاز شد و به مدت پنج روز پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور 6 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و تیم فولاد سیرجان ایرانیان در نخستین مسابقه خود در گروه B به مصاف سادا کروزیرو رفت.

سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های 2013، 2015 و 2016 عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده است.

شاگردان سعید رضایی نماینده ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 16 مغلوب شدند تا سادا کروزیرو با سه امتیاز صدرنشین گروه شود.

لوپز بازیکن شماره 19 سادا کروزیرو در این مسابقه با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد و در تیم فولاد سیرجان امیرحسین اسفندیار با 9 امتیاز، بهترین بازیکن شد.

قهرمان آسیا (فولاد سیرجان) ساعت سه بامداد فردا (پنج‌شنبه) در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ترنتینو (ایتالیا) می‌رود.

در دیگر مسابقه روز نخست نیز تیم‌های یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) و فون ویک تاباته (برزیل) از گروه A به مصاف یکدیگر رفتند که در این مسابقه نیز نماینده کشور میزبان سه بر دو به پیروزی رسید.

فون ویک تاباته در ست‌های اول و دوم 25 بر 21 و 25 بر 22 نتیجه را واگذار کرد، اما در ادامه مسابقه و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر20، 25 بر 21 و 15 بر 12 به پیروزی رسید تا با دو امتیاز صدرنشین گروه A شود.

برزیل، آزمایشگاه فدراسیون جهانی والیبال/ قوانین جدید در مسابقات باشگاه‌های جهان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال باشگاه های مردان جهان فولاد سیرجان سادا کروزیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.
محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.
با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898980

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!