Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از عصر امروز (چهارشنبه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که در شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش‌های نسبتا خوبی را خواهیم داشت.

به گزارش بازارنیوز، «فریبا گودرزی» گفت: برای امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه، بارندگی‌ها آغاز می‌شود. این سامانه خیلی پربارش نیست و همه استان‌های کشور را در برنمی گیرد.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه نیز در کردستان، کرمانشاه، زنجان و برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، قزوین شاهد گسترش بارندگی هستیم. بارندگی‌ها در همدان بسیار محدود خواهد بود.

گودرزی گفت: این سامانه بارشی روز جمعه به شمال شرق کشور می‌رسد و سپس از کشور خارج می‌شود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی، بارندگی در روز پنج شنبه در ارتفاعات تهران و البرز نیز پیش بینی می‌شود و اگر چه سامانه خیلی پُربارشی نیست، اما در ارتفاعات تهران و البرز توقع آغاز بارش‌ها را داریم.

/ایرنا

برچسب ها: هواشناسی ، بارش ، سامانه بارشی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ptz

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هواشناسی بارش سامانه بارشی سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی در روز‌های اخیر بیشترین میزان بارش با ۹۱.۲ میلیمتر در رومشکان و کمترین بارش با میزان ۹ میلیمتر در سیلاخور ثبت شده است.

بهروز مرادپور افزود: میزان بارندگی در خرم آباد ۴۲.۴، بروجرد ۱۱.۱، کوهدشت ۵۵.۱، الیگودرز ۱۶.۵، پلدختر ۵۱.۸، دورود ۱۱، الشتر ۳۶.۴ و نورآباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شده است.

همچنین بنابر این گزارش میزان بارندگی در ازنا ۱۱.۲، ایمان آباد ۳۱.۵، سپیددشت ۴۴، ریمله ۵۸ و شول آباد ۳۸.۵ میلیمتر ثبت شد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی با تأکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، سامانه جدید بارشی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت وارد کشور می‌شود.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود
  • سامانه بارشی و سرد بهاری در راه مازندران
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • سامانه بارشی دیگری در راه مازندران
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • ثبت ۳۷ میلیمتر بارندگی در لرستان
  • هواشناسی ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ باران در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه