Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: مردم قرچک، ورامین و پیشوا ۴۲ سال پیش به بهترین وجه در برابر رژیم ‌پهلوی ایستادند‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، سردار احمد ذوالقدر در ششمین یادواره شهید مدافع حرم بسیجی مهدی قاضی‌خانی اظهار داشت: اگر امام امت وجود نداشته باشد تاریخ مشابه زمان امام حسن مجتبی (ع) که دشمن تا خانه مردم هجوم آورد دوباره تکرار می‌شود زیرا که خدا عالم را بدون امام و حجت نمی‌گذارد و فقط امت باید بگردد و امام خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به خصوصیات امت مهدوی اشاره داشت و افزود: این را توجه داشته باشید حضرت مهدی (عج) امت جاهل و نادان نمی‌خواهد بلکه به امت فرهیخته، توانمند و دانا نیاز دارد، امت باید با امام همراهی کنند، در موقع غیبت حضرت ولیعصر (عج)، نایب امام زمان (عج) را بشناسید و او را یاری کنید.

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: دیار 15 خرداد در بیش از حدود 42 سال پیش امام خود را شناختند نائب حضرت مهدی (عج) را تشخیص دادند و قیام خونین علیه رژیم غاصب و ستمگر پهلوی برپا کردند که نام و یاد آنان برای آیندگان ماندگار شد، شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا به بهترین وجه در برابر ظالمان ایستادند.

سردار ذوالقدر به فرمان‌بری از نائب حضرت مهدی تأکید کرد و افزود: این اعتقاد و شناخت از حضور امام زمان (ع) و تشخص درست نائب آن حضرت باعث قدرت بیش‌ازپیش نیروهای اسلام و به‌ویژه شیعه در برابر ظالمان و بد خواهان اسلام و ائمه اطهار (ع) است.

وی با اشاره به رمز موفقیت‌های اسلام در برابر ظلم گفت: اینکه ما موفق هستیم و در برابر سلاح‌های پیشرفته دشمن دوام می‌آوریم و پا پس نمی‌کشیم این است که خوب امامان را شناخته‌ایم و ایمان و اعتقاد قوی داریم.

یادواره شهیده فاطمه اسدی در زادگاهش برگزار شد56 یادواره شهید در استان اصفهان برگزار می‌‌شودیادواره شهید زین‌الدین و 137 شهیده استان قم برگزار شد

فرمانده سپاه استان تهران در ادامه بیان کرد: اعتقاد و ایمان راسخ رمز پیروزی‌های اسلام است، خدای تبارک و تعالی وعده پیروزی به امت اسلام داده است، پس مقاومت و صبر در برابر ظالمان نهایت پیروزی و افتخار را در بر خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی، مبارزه با طاغوت، مبارزه با داعش و همچنین 40 سال مقاومت در برابر انواع دسیسه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف، همه و همه بر گرفته از اعتقاد قوی و ایمان راسخ است که ما نسبت به خدا، امام زمان و شناخت نائب بر حق امام زمان داریم.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان تهران امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: تشکیل سپاه، به عنوان نهاد مولود انقلاب که خلوص انقلابی و معنویت بسیار بالایی دارد، موجب افتخار است.

وی افزود: نهاد سپاه پاسداران  نقش پر رنگی در موفقیت‌ها و عزت کشور دارد و مایه غرور ایرانی است.

او افزود: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

سپس فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاهی که امروز در درون و خارج از این مرز بوم افتخار آفرین شده همان سپاه امام حسین (ع) است که با تعداد کم و اراده‌ای قوی در مقابل لشکریان گسترده ظلم ایستاد.


سرهنگ محسن نسب امیری افزود: سپاه متعلق به جهان اسلام و موظف به انجام وظیفه در این مسیر است

او اظهار داشت: عملیات وعده صادق در ابعاد گسترده‌ای بنیان جمهوری اسلامی را تقویت کرد و از همه مهم‌تر وحدت و اتحاد درونی را به همراه داشت.

وی تاثیرات این عملیات را چند بعدی از جمله  اجتماعی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق در عرصه بین المللی برای کشور ما تاریخ ساز  و در دراز مدت ثمره آن برای همگی تبیین و نمایان خواهد شد.

سرهنگ نسب امیری توقع از دانشگاهیان در جنوب کرمان را تبیین دقیق ابعاد عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: نگذارید با روایت‌های دروغین طعم شیرین عملیات وعده صادق به کام مردم تلخ شود.

فرمانده سپاه جیرفت در پایان  به طور ویژه از برگزار کنندگان یادواره شهدای دانشجوی جیرفت و شهدای گمنام دانشگاه که بار معنوی بسیار بالایی داشت تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • عملیات وعده صادق مایه عزت جهان اسلام است
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد