Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «محمد بارانی» رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان،
اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در ایام شیوع کرونا در جمعیت هلال‌احمر اجرا شد کمپین «نفس هدیه کنیم» و تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی است.

وی بیان داشت: در راستای اجرای کمپین «نفس هدیه کنیم» و با پیگیری‌های مداوم مسئول خانه هلال شهر سه‌قلعه تعداد ۳ کپسول اکسیژن و ۲ عدد مانومتر توسط خیرین به این خانه هلال اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان ارزش ریالی این اقلام را در مجموع ۸۰ میلیون ریال دانست و افزود: از ابتدای سال جاری خیرین ۸ کپسول اکسیژن و ۷ مانومتر جمعا به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال به بانک امانات تجهیزات پزشکی این شهرستان اهدا کرده اند.

وی با بیان اینکه بیماران کرونایی می‌توانند با مراجعه به بانک امانات این شهرستان به صورت رایگان این کپسول‌ها را دریافت و برای مدت مورد نیاز از آن استفاده کنند، خاطرنشان کرد: از خیرین و شهروندان درخواست داریم همچنان در راستای تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی هلال‌احمر را یاری کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران هدیه نفس بیرجند بیماران کرونایی کپسول اکسیژن هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی