Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان گفت: وجود گدایان، معتاد‌های متجاهر و کارتن خواب‌ها در سطح شهر اصفهان موجب نارضایتی مردمی و نازیبایی سیمای شهر شده است که برای رفع این موضوع نشست‌های هفتگی با مشارکت و هم افزایی بین بخشی در حال انجام است.

وی گفت: شهرداری، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به عنوان ارکان اصلی کمیته ساماندهی متکدیان، نشست‌های هفتگی با محوریت فرمانداری برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار اصفهان گفت: شهرداری غربالگری گدایان را برعهده دارد، سپس افراد بی بضاعت، سالمند و بدون سرپرست توسط کمیته امداد و بهزیستی مورد حمایت قرار می‌گیرندو معتادان نیز به کمپ‌های ترک اعتیاد هدایت می‌شوند.

وی گفت: هر فرد حداکثر تا ۷۲ ساعت در مراکز غربالگری قرار می‌گیرد و پس از تعیین وضعیت و انجام آزمایش کرونا به محل مورد حمایت اعزام و به وضع او رسیدگی خواهد شد.

احمدی گفت: افزایش کمپ‌های ترک اعتیاد و گرم خانه‌ها در اصفهان پیگیری می‌شود تا با اعتبارات دولتی و حمایت خیران به سرانجام برسد.

وی نبود هماهنگی بین بخشی و واگذاری بخش زیادی از امور به شهرداری و نیروی انتظامی را در طولانی شدن ساماندهی متکدیان و نیز معتادان موثر دانست.

فرماندار اصفهان در پایان آماری از تعداد متکدیان این منطقه ارائه نکرد.

شهر تاریخی و گردشگری اصفهان افزون بر ۲ میلیون جمعیت دارد و در زمره کلانشهر‌های کشور به شمار می‌رود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار اصفهان ساماندهی متکدیان ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران