Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@22:04:05 GMT

میزبانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۲۵۴۲

میزبانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در سه کشور برزیل، بلغارستان و روسیه به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش مشرق، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۱۷ خردادماه سال آینده آغاز می‌شود و در دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)، کشورهای میزبان مرحله مقدماتی این رقابت‌ها را اعلام کرد که برزیل، کانادا، فیلیپین، بلغارستان، روسیه و ژاپن، میزبانان این مسابقات در بخش مردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات هفته نخست از ۱۷ تا ۲۲ خردادماه در دو کشور برزیل و کانادا برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران در برزیل با تیم‌های ژاپن، هلند و استرالیا،برزیل، روسیه، آمریکا و اسلونی همگروه است.

فیلیپین و بلغارستان میزبانان هفته دوم این رقابت‌ها هستند که مسابقات از ۳۱ خرداد تا پنجم تیرماه برگزار می‌شود و شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ایران این هفته در بلغارستان با تیم های صربستان، کانادا، استرالیا، بلغارستان، برزیل، لهستان و آمریکا همگروه است.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ در دو کشور ژاپن و روسیه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در کشور روسیه با تیم‌های ایتالیا، هلند، بلغارستان، روسیه، لهستان، اسلوونی و صربستان همگروه است.

دیدارهای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها سال آینده نیز از ۲۹ تیرماه تا دوم مردادماه پیگیری خواهد شد که هنوز میزبان مرحله نهایی از سوی فدراسیون جهانی والیبال معرفی نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت والیبال ایران تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال قیمت های روز در یک نگاه لیگ ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود