Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایران در اولین بازی خود در جام باشگاه های والیبال جهان شکست خورد

تیم والیبال فولاد سیرجان در نخستین مسابقه خود در رقابت های جام باشگاه های جهان مغلوب نماینده برزیل شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال 2021 از 16 تا 21 آذرماه سال جاری با حضور 6 تیم در شهر بتیم برزیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد سیرجان از ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه، 17 آذرماه) در نخستین مسابقه خود به مصاف ساداکروزیروی برزیل رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 20 بر 25، 16 بر 25 و 16 بر 25 به سود نماینده برزیل خاتمه پیدا کرد تا نخستین شکست نماینده ایران در این دوره از مسابقات ثبت شود.

سادا کروزیرو تا کنون شش بار در مسابقات باشگاه‌های مردان جهان روی سکو رفته است که در سال‌های 2013، 2015 و 2016 خوش‌رنگ‌ترین جام و مدال (طلا) را به دست آورد. این تیم برزیلی که در حال حاضر در رتبه دوم جدول سوپر لیگ برزیل قرار دارد، دو مقام نایب قهرمانی و یک عنوان سومی جهان را نیز کسب کرده است.

6 قهرمانی سوپر لیگ برزیل، سه قهرمانی در کاپ برزیل و سه قهرمانی در مسابقات والیبال سوپر کاپ برزیل نیز از دیگر افتخارات این نماینده آمریکای جنوبی است. سادا کروزیرو همچنین هفت مقام قهرمانی آمریکای جنوبی را در گنجینه افتخارات خود دارد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه برگزار می شود و در پایان از هر گروه دو تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد:

گروه A: لوبه (ایتالیا)، یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) و فون ویک تاباته (برزیل)

گروه B: سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان (ایران) و  ترنتینو (ایتالیا)

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آمار فاجعه گلزنان ایرانی لیگ 21؛ 3 گل در 8 هفته! پرسپولیس مدل 73؛ تیمی که 10 گل می زد، 6 گل می خورد! توقف بازرسی از یوونتوس در پرونده انتقال رونالدو بازگشت رافائل واران و ادینسون کاوانی به تمرینات منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • طرحی از افتخارات جان سینا در WWE به مناسبت تولد او + عکس
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی