Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دو روز پیش با حکم سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، داود عزیزی به عنوان «سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس» این وزارتخانه منصوب شد.

عزیزی در حالی متصدی این مسئولیت در وزارت اقتصاد و دارایی شده که ریاست فدراسیون تنیس را هم بر عهده دارد. وی در مجمع انتخاباتی که خردادماه سال گذشته برگزار شد با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی پیش از آن هم مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش بود.

با این اوصاف و با وجودی که هنوز سه سال از دوره قانونی ریاست عزیزی در فدراسیون تنیس باقی مانده است، وی عهده دار مسئولیت دیگری هم شده و در صورتیکه برای صندلی جدید خود حکم قطعی دریافت کند باید از ادامه ریاست در فدراسیون تنیس کناره گیری کند.

مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر گفت: داود عزیزی در حال حاضر حکم سرپرستی برای معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد گرفته است و این موضوع منعی برای همکاری همزمان او با وزارت ورزش ایجاد نمی کند اما بعد از اینکه حکم قطعی عزیزی در وزارت اقتصاد ابلاغ شود، به خاطر حضور همزمان در فدراسیون تنیس دو شغله محسوب می شود و باید از ریاست فدراسیون کناره گیری کند.

بدین ترتیب حکمی که وزیر اقتصاد و دارایی برای داود عزیزی صادر کرده است بار انتخاباتی را در وزارت ورزش سنگین تر خواهد کرد. این وزارتخانه در حال حاضر انتخابات فدراسیون های شنا، ورزش های نابینایان و کم بینایان، تیراندازی، کبدی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، اسکیت، بوکس، ورزش های دانش آموزی و تکواندو را در پیش دارد. ثبت نام کاندیداهای این ۱۰ فدراسیون انجام شده و زمان برگزاری مجامع آنها هم مشخص شده است.

علاوه بر این فدراسیون ژیمناستیک به دلیل پایان دوره ریاست و دوچرخه سواری به دلیلی فعالیت با سرپرست هم باید در پروسه انتخابات قرار بگیرند و قاعدتا وزارت ورزش مترصد فراهم شدن شرایط لازم است تا انتخابات این دو فدراسیون را هم در برنامه قرار دهد.

حال آنکه با حکم صادر شده برای رئیس فدراسیون تنیس، این فدراسیون هم وارد پروسه انتخاباتی خواهد شد در حالیکه تنیس طی سال های گذشته کش و قوس های زیادی بابت انتخابات خود داشت. این فدراسیون از آبان ماه سال ۹۷ و پس از پایان دوره مجید شایسته و بازنشستگی وی بدون رئیس بود تا اینکه سال گذشته انتخاباتش با ۷ کاندیدا برگزار شد.

از طرفی دیگر اینکه انتخابات کمیته ملی المپیک هم در پیش است و لزوم برگزاری بدون اشکال انتخابات این کمیته، تعیین تکلیف مدیریت فدراسیون هاست. این مهم می طلبد که وزارت ورزش در کمترین فاصله زمانی نسبت به تعیین تکلیف روسای فدراسیون ها اقدام کند.

کد خبر 5370377

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون تنیس داود عزیزی وزارت امور اقتصادی و دارایی مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران هندبال لیگ کشتی تکواندو مهدی طارمی مسابقات قهرمانی جهان باشگاه پرسپولیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون فوتبال دربی فدراسیون تنیس وزارت اقتصاد وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند

سرکوب دانشجویان و مردم حامی فلسطین که علیه رژیم صهیونیستی شعار می‌دهند در کشور‌هایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس، علیرغم شعار‌ها و ژست‌های این کشور‌ها درباره آزادی، از پیش‌بینی‌های امام راحل بود که این روز‌ها مصادیق آن در خیابان‌های این کشور‌ها و حتی در خیزش مردم کشور‌های دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه قابل مشاهده است.

آنها فریاد زدن از درد را جرم نابخشودنی می‌دانند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به خفقانی که آمریکا و اذنابش در ملت‌های خود ایجاد کرده و می‌کنند، فرموده بودند:
«دوَل استکباری عملاً جهان را به دو بخش آزاد و قرنطینۀ سیاسی تقسیم کرده اند. در بخش آزاد جهان، ‏‎ ‎‏این ابرقدرت‌ها هستند که هیچ مرز و حد و قانونی نمی‌شناسند و تجاوز به منافع دیگران و‏‎ ‎‏استعمار و استثمار و بردگی ملت‌ها را امری ضروری و کاملاً توجیه شده و منطقی و منطبق با‏‎ ‎‏همۀ اصول و موازین خود ساخته و بین المللی می‌دانند. اما در بخش قرنطینۀ سیاسی که‏‎ ‎‏متأسفانه اکثر ملل ضعیف عالَم و خصوصاً مسلمانان در آن محصور و زندانی شده اند، ‏‎ ‎‏هیچ حق حیات و اظهار نظری وجود ندارد؛ همۀ قوانین و مقررات و فرمول‌ها همان قوانین‏‎ ‎‏دیکته شده و دلخواه نظام‌های دست نشاندگان و در برگیرندۀ منافع مستکبران خواهد بود. ‏‎ ‎‏و متأسفانه اکثر عوامل اجرایی این بخش همان حاکمان تحمیل شده یا پیروان خطوط کلی‏‎ ‎‏استکبارند که حتی فریاد زدن از درد را نیز در درون این حصار‌ها و زنجیر‌ها جرم و گناهی‏‎ ‎‏نابخشودنی می‌دانند و منافع جهانخواران ایجاب می‌کند که هیچ کس حق گفتن کلمه ای‏‎ ‎‏که بوی تضعیف آنان را بدهد یا خواب راحت آنان را آشفته کند ندارد.»

دنیای به اصطلاح متمدن‏‎ ‎‏جهانخواران به مخالفانش اجازه حیات نخواهد داد

ایشان تصور برخی مبنی بر تحمل اعتراضات در کشور‌های استکباری را زیر سوال برده و فرمودند:
«بعضی افراد فلسفۀ اصرار جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی ایران را بر راهپیمایی برائت از مشرکین به خوبی درک نکرده بودند ... و چه بسا افراد ساده دلی تصور می‌کردند که دنیای به اصطلاح متمدن‏‎ ‎‏جهانخواران نه تنها تاب تحمل اینگونه مسائل سیاسی را خواهد داشت، که به مخالفان‏‎ ‎‏خود حتی بیش از این هم اجازۀ حیات و تظاهرات و راهپیمایی خواهند داد.»

گلستان ملت‌ها رخ نموده است

امام، دوران تنفس در منطقه کفر را پایان یافته دانسته و تاکید کرده بودند:
«محرومین سراسر گیتی از این برزخ بی انتهایی که انقلاب اسلامی ما‏‎ ‎‏برای همۀ جهانخواران آفریده است احساس غرور و آزادی کنند و آوای آزادی و‏‎ ‎‏آزادگی را در حیات و سرنوشت خویش سر دهند و بر زخم‌های خود مرهم گذارند؛ که‏‎ ‎‏دوران بن بست و ناامیدی و تنفس در منطقۀ کفر به سر آمده است و گلستان ملت‌ها رخ‏‎ ‎‏نموده است.»

دردمندان جهان اثبات می‌کنند که ابرقدرت‌ها و جیره‌خوارانشان ‏منفورترین موجودات هستند

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: 
«ان شاءالله روزی همۀ مسلمانان و دردمندان علیه‏‎ ‎‏ظالمین جهان فریاد زنند و اثبات کنند که ابرقدرت‌ها و نوکران و جیره خوارانشان از‏‎ ‎‏منفورترین موجودات جهان هستند. ‏»

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سرکوب‌ها در آمریکا: آنها تحمل آشفتگی خوابشان را ندارند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد